گلزن برتر لیگ برتر فوتبال زنان گفت: در صورت به پایان رسیدن دوران فوتبالی به مربیگری هرگز فکر نکردم اما اگر شرایط فراهم شود، لژیونر می‌شوم.

سميه‌خرمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «سمیه خرمی»، ملی‌پوش فوتبال زنان و نیز بازیکن تیم وچان کردستان در این فصل از لیگ برتر است. او با ۱۸ گل و یک پاس گل در ۱۱ بازی برترین گلزن نیم فصل لیگ برتر فوتبال زنان شد و با شیوع کرونا و ناتمام ماندن این فصل به عنوان گلزن برتر لیگ معرفی می‌شود.

وی اظهار کرد: با وجود آنکه قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال زنان و حتی خانم گل مسابقات مشخص است، نمی‌دانم چرا سازمان لیگ قهرمان را مشخص نمی‌کند. شنیده‌ایم که آنان منتظر مشخص شدن تکلیف لیگ مردان هستند تا بعد از آن برای مسابقات زنان تصمیم بگیرند.

بازیکن تیم وچان کردستان افزود: این فصل از لیگ برتر خیلی خوب بود و تیم وچان هم دوم شد. پیشرفت خوبی داشتیم و امسال مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. همچنین تاخیری در برپایی دیدارهای لیگ وجود نداشت و «گلاره ناظمی»، مسئول برگزاری مسابقات فوتبال زنان لیگ این فصل را خیلی خوب مدیریت کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم به دلیل کرونا لیگ فصل بعد را تعطیل نکنند. چون ما شغلی جز فوتبال نداریم. اگر بخواهیم بازی کنیم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که هزینه آن سنگین است، در این رقابت‌ها حضور یابیم.  

خرمی یادآور شد: در این مدت به دلیل کرونا در خانه تمرین می‌کردم و ۱۰ روز تمرین هوازی داشتم. باید برای فصل بعد از تیرماه به مدت ۲ ماه تمرین بدن‌سازی انجام دهم و خودم را آماده کنم اما نمی‌دانم که مسابقات این فصل برگزار می‌شود یا خیر.

وی در پاسخ به این پرسش که پیشنهادی از باشگاه‌ها داشتید، گفت: تاکنون پیشنهادی نداشتم و اگر باشگاهی هم برای فصل بعد با من تماس بگیرد به نظرم خلاف قانون است، چون هنوز در اختیار تیم وچان کردستان هستم. این باشگاه تاکنون ۸۰ درصد از مطالبات ما را پرداخت کرده است.

ملی‌پوش فوتبال زنان عنوان کرد: در یک سال گذشته، فدراسیون برای حضور در اردو هرگز با ما تماسی نگرفت. با این شرایط نام تیم ملی فوتبال زنان در رنکینگ جهانی هر روز پایین‌تر می‌آید و زنان فوتبالیست خیلی ضرر می‌کنند. زیرا توجهی به فوتبال زنان نمی‌شود. همچنین فوتبال زنان درآمدزایی و پخش تلویزیونی ندارد و به همین دلیل خیلی از فوتبال مردان عقب هستیم. امیدوارم این شرایط تغییر کند.

وی اضافه کرد: در صورت پایان رسیدن دوران فوتبالی به مربیگری هرگز فکر نکردم اما اگر شرایط فراهم باشد لژیونر می‌شوم.

کد خبر 522264

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha