دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
۰ نفر

فرماندار خلخال گفت: سال ۹۸ تنها سالی است که هیچ‌گونه خرید گندم از کشاورزان گندم‌کار خلخال انجام نشد.

برداشت گندم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فریدون بابایی، فرماندار خلخال در استان اردبیل، در جلسه کارگروه ساماندهی آرد و نان خلخال افزود: در این مدت گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از این شهرستان به‌صورت قاچاق خارج یا انبار شد.  

وی اظهار کرد: با نزدیک شدن به زمان برداشت گندم در خلخال خواستار انجام تمهیدات لازم از سوی جهادکشاورزی و اداره تعاون روستایی به عنوان دستگاه‌های متولی خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان قبل از شروع برداشت گندم از مزارع کشاورزی منطقه هستیم.  

وی گفت: ضمن تلاش برای پیشگیری از هرگونه ایجاد مشکل برای تولیدکنندگان گندم باید برای جلوگیری از قاچاق یا خروج گندم از این شهرستان به استان‌های دیگر جلوگیری شود.  

بابایی اظهار کرد: خروج بدون مجور گندم از خلخال همچنان غیرقانونی بوده و قاچاق محسوب شده و نیروی انتظامی نسبت به ضبط محموله‌های گندم قاچاق از مبادی خروجی این شهرستان اقدام خواهد کرد.  

فرماندار خلخال همچنین افزود: از این پس دهیاران خلخال علاوه بر انجام وظایف سازمانی خود با صدور ابلاغی به عنوان نماینده کارگروه ساماندهی آرد و نان بر فعالیت نانوایی‌های روستایی منطقه فعالیت خواهند کرد.  

وی گفت: علاوه بر دهیاران مسئولان خانه‌های بهداشت روستایی نیز باید به رعایت موازین بهداشتی پخت نان نظارت کافی و مستمر خواهند داشت.  

کد خبر 521949

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha