مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
۰ نفر

استاندار یزد گفت: یکی از فعالیت‌های خوبی که می‌تواند در حوزه صنایع دستی استان انجام شود، ایجاد شبکه حمایتی برای فروش و بازاریابی است که بستر مناسبی فراهم می‌کند و هنرمندان این بخش در استان می‌توانند محصولات خود را با نام خودشان معرفی کنند.

ترمه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدعلی طالبی افزود: این استان مجموعه‌ای از تولیدات مختلف صنایع دستی است که می‌تواند فراتر از استان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و هنرمندان زیادی در این عرصه فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط اخیر کشور به دلیل کرونا ضرورت بیشتری در رابطه با حمایت از صنایع دستی احساس می‌شود و این حمایت‌ها برای رونق‌بخشی به اقتصاد نیز نقش بسیار مهمی دارد.

طالبی ادامه داد: همه باید احساس وظیفه کنیم تا در حوزه صنایع دستی از هنرمندان حمایت شود و می‌توانیم با همراهی یکدیگر این حمایت را داشته باشیم.

استاندار یزد بیان کرد: در زمینه تولید صنایع دستی، یزد بیشترین تنوع را در کشور دارد و هر کجای استان که قدم بگذاریم محصولات بسیار فاخری توسط هنرمندان تولید شده و بیشترین فعالیت در این زمینه را یزد دارد.

وی افزود: طی ۲۰ سال گذشته مجموعه‌ای از ویترین‌های اداری در محل استانداری قرار داده شده بود که دستگاه‌های اجرایی عملکرد و توانمندی خود را برای عموم به نمایش گذاشته بودند و برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی همه این ویترین‌ها جمع‌آوری و به عرضه محصولات صنایع دستی اختصاص یافت و این به دلیل اهمیتی است که برای این بخش قائل هستیم.

استاندار یزد گفت: توقع داریم همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز به کمک صنایع دستی آمده و هرگونه هدیه و تجلیلی که دارند، با خرید محصولات صنایع دستی انجام شود. خود نیز پیشقدم شده‌ایم و اگر همراه باشیم حمایت‌های خوبی در این بخش انجام خواهد شد.

استان یزد با داشتن ۴۰ رشته صنایع دستی پویا، افزون بر ۳ هزار هنرمند فعال در این بخش دارد.

کد خبر 521918

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha