مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
۰ نفر

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه از اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در این شهر خبر داد.

تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام این سازمان، طبق مصوبه شورای اسلامی ‌شهر ساوه و تایید هیات انطباق، کرایه حمل و نقل عمومی ‌این شهر در سال ۱۳۹۹ به شرح ذیل است:

الف – تاکسی:

- کرایه تاکسی در کلیه خطوط به استثناء خطوط شهر صنعتی کاوه، بیمارستان شهید چمران، شهرک دانشگاهی، آرامستان بهشت رضوان و شهرک علوی برای هر نفر ۱۵۰۰ تومان است.

- کرایه خط میدان مدرس- شهر صنعتی کاوه (اول خیابان دوازدهم ۳۵۰۰ تومان و مسکونی ۴۰۰۰ تومان)

- کرایه خطوط با مقصد آرامستان بهشت رضوان، شهرک دانشگاهی، شهرک علوی و بیمارستان شهید چمران از مبدا مرکز شهر مبلغ ۲۰۰۰ تومان

ب- تاکسی‌های تلفنی و آژانس‌ها

- کرایه آژانس‌ها و تاکسی تلفنی با فاصله از مبدا تا مقصد ۵ کیلومتر مبلغ ۶۰۰۰ تومان و مازاد بر ۵ کیلومتر به ازای هر کیلومتر ۱۳۰۰ تومان است.

در صورت توقف در طول مسیر بنا به در خواست مسافر، به ازای هر ساعت توقف مبلغ کرایه ۱۲۰۰۰ تومان، همچنین در ساعات ۱۱ شب تا ۵ بامداد به کرایه‌های یاد شده ۱۰ درصد افزوده ‌می‌شود.

ج- اتوبوس واحد شهری

کرایه اتوبوس واحد شهری با ارائه کارت شهروندی در کلیه خطوط به استثنا خطوط شهرصنعتی و خطوط روستایی مبلغ ۵۵۰ تومان و به صورت نقدی مبلغ ۸۰۰ تومان و در خطوط روستایی کرایه با ارائه کارت بلیط ۱۱۰۰ تومان و نقدی ۱۶۰۰ تومان است.

خط شهر صنعتی کاوه با ارائه کارت شهروندی ۱۳۳۰ تومان و نقدی ۲۰۰۰ تومان و کرایه مینی بوس با ارائه کارت شهروندی ۹۰۰ و نقدی ۱۴۰۰ تومان است.

همچنین با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حمل و نقل مسافر، تا زمان الزام این قانون در کشور، برای حفظ سلامت شهروندان و تاکسی‌داران در صورت سوار کردن سه نفر مسافر در تاکسی‌ها کرایه نفر چهارم بین آنها تقسیم ‌می‌شود بدین ترتیب در خطوطی که کرایه تاکسی مبلغ هر نفر ۱۵۰۰ تومان است، در صورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی مبلغ ۲۰۰۰ تومان دریافت ‌می‌شود.

از شهروندان انتظار ‌می‌رود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قیمت‌های اعلام شده مراتب را از طریق تماس تلفنی با شماره‌های ۴۲۲۳۵۲۰۰ و ۴۲۲۲۰۸۵۵ واحد بازرسی سازمان از ساعت هفت صبح تا ۹ شب یا مراجعه حضوری به کیوسک بازرسی واقع در میدان امام خمینی(ره) مقابل اداره مخابرات اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 521851

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 0
    بازرس ها هم که همیشه خواب هستند همیشه جوری به تصویب میرسونند که مردم به جون هم بیوفتند العان باید ۴ نفر سوار بسوند یا ۳ نفر فاصله گذاری اجتماعی چه میشود