مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی از برخورداری یک میلیون و ۱۱۰ هزار و ۵۵۸ واحدمسکونی در این استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.  

گاز رسانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا شیخی، مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به رغم شرایط خاص کشور به دلیل ویروس کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گازرسانی به مناطق محروم استان با جدیت تمام در حال اجراست.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی افزود: دره‌ها، کوه‌ها و رودخانه‌ها حریف همت کارکنان شرکت گاز آذربایجان غربی نمی‌شوند و ما گام‌های خود برای تبدیل این استان به استان سبز را با استواری تمام برمی‌داریم.

شیخی نمونه این تلاش شبانه‌روزی را اجرای ۱۸۳ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در سه ماه اول سال دانست و اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون به رغم شرایط بهداشتی حاکم بر کشور و شیوع ویروس کرونا، توانسته‌ایم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم و اشتراک‌پذیری ۲ هزار و ۵۶۷ مشترک جدید گواهی دیگر بر این مدعاست. در طول سه ماه گذشته هزار و ۱۵۵ مورد انشعاب نیز نصب شده است.  

این مسئول گفت: پروژه‌های گازرسانی نیازمند هماهنگی و همکاری همه نهادها و دستگاه‌های خدمات‌رسان است و امیدواریم که با همکاری این نهادها، شرکت گاز استان، هرچه سریعتر روستاهای بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را از این نعمت خدادادی بهره‌مند سازد.  

کد خبر 521836

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha