مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

رییس مرکز بهداشت قم گفت: ۳ هزار و ۳۱۱ صنف و اماکن به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در این استان از ابتدای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکنون پلمب و یا غیرفعال شده است.

پلمب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ‌ سیامک محبی یکشنبه ۲۵ خرداد در این زمینه افزود: از ابتدای مشاهده نخستین موارد از ویروس کرونا در قم و تشدید نظارت‌های بهداشتی برای کنترل این بیماری تا ۲۴ خردادماه، ۸۰ هزار و ۲۶۲ مورد نظارت بر فعالیت اماکن و اصناف مختلف انجام‌شده است.

وی به وجود ۵۹ هزار و ۳۰۰ واحد مشمول برنامه بازدید بازرسان بهداشت در این استان اشاره و اضافه کرد:  طبق آمار به‌دست‌آمده ۴۳ هزار و ۹۴۵ مورد از اماکن یعنی ۷۴ درصد کل اماکن در سامانه سلامت ثبت‌نام و ۴۴ هزار و ۵۰۱ مورد نیز اصول فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده‌اند.

به گفته محبی، ۱۵ هزار و ۳۵۵ واحد معادل ۲۵.۹ درصد از کل اماکن مشمول برنامه بازرسی بازرسان بهداشت در سامانه سلامت ثبت‌نام نکرده‌اند.

رییس مرکز بهداشت قم خاطرنشان کرد: در همین راستا ۱۵۸ مورد از اماکنی که دستورات بهداشتی را رعایت نکردند، ‌ به مراجع قضایی معرفی و مقدار ۲۱ هزار و ۹۸ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل‌مصرف و فاسد کشف، معدوم و از گردونه مصرف خارج‌شده است.

کد خبر 521662

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha