یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

فرمانده انتظامی کردستان انتشار خبری مبنی بر گروگانگیری ۲ نوجوان اهل بانه را از سوی شبکه‌های معاند و فضای مجازی را تکذیب کرد و گفت: چنین موضوعی صحت ندارد.  

گروگانگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،سردار علی آزادی اظهار کرد: خبری مبنی بر گروگان گرفتن ۲ نوجوان بانه‌ای توسط آدم‌رباها روز گذشته ۲۴ خرداد در برخی شبکه‌های اجتماعی معاند در فضای مجازی منتشر شد.

وی با تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی افزود: صبح دوشنبه گذشته ۱۹ خرداد والدین ۲ نوجوان ۱۳ و  ۱۵ ساله اهل بانه با مراجعه به ماموران انتظامی شهرستان اعلام کردند، فرزندانشان پس از فروختن لپ تاپ، موتورسیکلت، دوچرخه و تهیه مبلغی پول و برداشتن شناسنامه به مقصد نامعلومی از منزل خارج شده و باز نگشته‌اند.

فرمانده انتظامی کردستان اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع و هماهنگی با مراجع قضایی پیدایش آنان به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت و در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، اقوام آنها در کشور ترکیه ساکن بوده و به صورت مداوم با این ۲ نوجوان در ارتباط هستند.

وی یادآور شد: با استفاده از روش‌های خاص پلیسی و راهنمایی خانواده نوجوانان مفقود شده، مشخص شد آنان با عزیمت به یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان غربی قصد خروج بدون مجوز از مرز به مقصد کشور ترکیه را دارند.

سردار آزادی تاکید کرد: پس از مشخص شدن شهرستان مورد نظر از طریق خانواده شاکی با همکاری مرتبطان محلی، محل اقامت آنان شناسایی شد و به شهرستان بانه بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامی کردستان تاکید کرد: شهروندان به اخبار نادرست و کذب در فضای مجازی توجه نکنند، تلاش ماموران انتظامی برای شناسایی و دستگیری تسهیل کنندگان خروج این‌گونه افراد از مرز ادامه دارد.

کد خبر 521657

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha