عکس‌هایی به تازگی از جوانی "کریستیانو رونالدو" بازیکن تیم یوونتوس و کودکی "جسی لینگارد" بازیکن تیم منچستر یونایتد منتشر شده است.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زمانی که کریستیانو رونالدو ستاره دنیای فوتبال  در ۱۸ سالگی به تیم فوتبال منچستر یونایتد پیوست از تمرینات تیم‌های پایه شیاطین سرخ دیدن کرد. در آن زمان جسی لینگارد بازیکن حال حاضر تیم بزرگسالان منچستر یونایتد در تیم‌های پایه این باشگاه بازی می‌کرد.

رونالدو در تمرینات تیم‌های پایه حاضر شده بود تا بخشی از تکنیک خود را به بازیکنان نونهال این باشگاه آموزش دهد. به تازگی تصاویری از آن زمان منتشر شده است که حضور رونالدو ۱۸ ساله و لینگارد ۱۰ ساله در کنار هم، قاب جالبی را از ستاره‌های این روزهای فوتبال دنیا ساخته است.

کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۰۳ با قراردادی به ارزش ۱۲ میلیون و ۲۴۰ پوند راهی تیم منچستر یونایتد شد و پس از ۳ سال به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شد.

جسی لینگارد هم کار خود را از تیم‌های پایه منچستر یونایتد آغاز کرد و توانست به تیم ملی فوتبال انگلیس دعوت شود. ارزش این بازیکن اکنون به ۲۲ میلیون یورو رسیده است.

کد خبر 521641

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha