مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن استان و وقوع حوادث طبیعی نظیر رانش، زلزله، سیل، طوفان و آتش سوزی طرح اجرای بیمه روستایی در دستورکار قرار گرفت.

جواهر دشت گيلان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «یاور پیراعلایی» اظهار کرد: با توجه به پوشش منطقه‌ای گیلان که اغلب جنگلی است و خطراتی زندگی روستاییان را تهدید می‌کند و با توجه به تاکیدات استاندار گیلان مبنی بر پوشش فراگیر بیمه روستایی، جلسات متعددی را با کارشناسان برگزار کردیم و در نهایت در این رابطه با بیمه ایران قرارداد منعقد شد.

وی گفت: برای کاهش هزینه‌ها، نماینده شرکت بیمه همراه دهیار در روستاها حاضر می‌شود و فرآیند ثبت بیمه را انجام می‌دهد. همچنین براساس تصمیم‌گیری‌ها هر فرد می‌تواند با پرداخت مبلغ ۵۳ هزار تومان  منزل روستایی خود را بیمه کند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان تصریح کرد: مجموع سرمایه گذاری برای هر واحد مسکونی ۴۰ میلیون تومان است که ۳۰ میلیون تومان برای بخش مسکونی و ۱۰ میلیون تومان شامل بیمه لوازم منزل می‌شود. البته اگر متراژ واحد مسکونی زیاد باشد هر فرد می‌تواند با پرداخت درصد بیشتری سقف قرارداد و تعهدات بیمه را افزایش دهد.

پیراعلایی بیان کرد: در استان ۲۰۰۰ دهیار، ۱۰۸ کارشناس مالی و ۱۰۸ کارشناس فعال هستند که بنابر درخواست دهیاران بیمه تکمیلی آنها نیز انجام گرفت. علاوه ‌براین، بیمه مسئولیت مدنی دهیاری‌ها برای جبران خسارات و زیان‌ها هم انجام شده‌است.

کد خبر 521614

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha