انتشار عکسی از دژآگه در اینستاگرام به جز انتقادات هواداران پرسپولیس مبنی بر عدم رعایت فاصله اجتماعی و رفتارهای پرخطر، موجب خشم هواداران تراکتور هم شد.

دژآگه

به گزارش همشهری آنلاین اشکان دژآگه یکی از کاپیتان‌های تراکتور بعد از شیوع ویروس کرونا راهی آلمان شد و حتی چندی پیش در مصاحبه ای نسبت به شروع لیگ برتر واکنش تندی نشان داد. بازیکن پرسابقه تیم ملی حتی اعلام کرده بود که تا پایان کرونا به ایران بازنخواهد گشت و حتی شروع لیگ برتر هم در تصمیم او تغییری ایجاد نخواهد کرد.

دژآگه در مصاحبه خود طوری نسبت به شیوع این ویروس ابراز نگرانی کرده بود که شما تصور می‌کردی در یک اتاق خود را حبس کرده و  تنها از زیر در مایحتاج روزانه خود را دریافت می‌کند اما انتشار عکسی از او در اینستاگرام به جز انتقادات هواداران پرسپولیس مبنی بر عدم رعایت فاصله اجتماعی و رفتارهای پرخطر، موجب خشم هواداران تراکتور هم شد.

برخی از هواداران تراکتور زیر عکس  کاپیتان تیمشان  در دور همی او در یکی از رستوران های برلین به او یادآوری کرده اند که او در ایران نسبت به تراکتور تعهد دارد و حالا که بازیکنان خارجی لیگ هم یک به یک بازگشته اند او هم باید پیش از آغاز لیگ برتر خود را به ایران برساند.

 دژآگه و مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان‌های تراکتور هر دو مواضع تندی نسبت به شروع لیگ برتر گرفته‌اند و حتی شجاعی برای ابراز نگرانی دست به قلم هم شد و نامه ای خطاب به مسئولان فوتبال هم نوشت و از آنها دلیل اصرارشان بر ادامه برگزاری لیگ را جویا شد.

شاید یکی از دلایل مسئولان برگزاری مسابقات همین رفتارهای غیرمسئولانه بازیکنانی مانند دژآگه باشد که در اروپا دست در گردن رفقا،رعایت فاصله اجتماعی را تنها در تعطیلی لیگ ایران می‌بیند و رفقای دیار فرنگ را عاری از هر ویروسی و این تنها سوت آغاز بازیها آن هم در ایران است که باعث انتقال ویروس به کاپیتان تیم ملی می‌شود.

کد خبر 521552

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha