یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
۰ نفر

استاندار هرمزگان گفت: هفت طرح جدید گازرسانی با اعتباری افزون بر ۴ هزار میلیارد ریال در سال جاری در این استان آغاز می‌شود.

گازرسانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، فریدون همتی افزود: این طرح‌ها شامل گازرسانی به بخش‌های فارغان و احمدی شهرستان حاجی‌آباد، بخش جناح شهرستان بستک، بخش‌های قلعه قاضی و تخت و همچنین روستاهای آبشورک، چهچکور، ایسین و تازیان در شهرستان بندرعباس، شهر سوزا در قشم، شهر بندرلنگه و روستاهای اطراف آن و شهر بیکاه شهرستان رودان است.

استاندار هرمزگان در نشست مشترک ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری هرمزگان بیان داشت: هم‌اکنون هفت طرح گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان در حال اجرا است.

وی گفت: برای راه‌اندازی شبکه‌های داخلی گاز در منازل مردم برای یک هزار نفر ظرفیت اشتغال وجود دارد که لازم است مهارت‌آموزی در این حوزه به جوانان متقاضی در استان از سوی فنی و حرفه‌ای ارائه شود.

همتی سرمایه‌گذاری در حوزه تولید تجهیزات و قطعات نیروگاه‌های تولید برق را یکی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در هرمزگان برشمرد و افزود: همچنین دو واحد نیروگاهی جدید تولید برق در شهرستان‌های بندرعباس و قشم در تابستان سال جاری به ظرفیت تولید برق استان اضافه می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی در استان هرمزگان وجود دارد و ۲۳ ناحیه و شهرک صنعتی جدید نیز در هرمزگان در حال ساخت است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: از سال ۹۶ تاکنون ۳۷۱ موردقرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هرمزگان منعقدشده است.

همتی اضافه کرد: ۳۶۵ واحد تولیدی با اشتغال چهار هزار و ۴۸۵ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هرمزگان فعال هستند و علاوه بر آن ۶۷۰ واحد تولیدی دیگر نیز در این شهرک‌ها در دست احداث است.

کد خبر 521413

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha