یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
۰ نفر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: این اداره کل از لحاظ استانداردسازی سامانه حرارتی مدارس این استان هیچ مشکل مالی، اعتباری و فنی ندارد.  

کلاس ردس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دولت لطفی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل، یکشنبه ۲۵ خرداد در بازدید از برخی از مدارس مشگین‌شهر اظهار کرد: امسال ۲۸۰ کلاس درس در شهرستان مشگین‌شهر در قالب ۷۹ مدرسه استانداردسازی شد. این اداره کل آماده دریافت گزارش‌های مردمی و مسئولان محلی برای بررسی و رفع مشکل حرارتی مدارس در مناطق مختلف استان است.   

لطفی همچنین از افتتاح ۲۸ کلاس درس در قالب سه مدرسه جدید و بهره‌برداری از سه واحد نمازخانه در مدارس شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.  

وی گفت: برای ایجاد این اماکن آموزشی و مذهبی بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده و همزمان با سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.  

اکبر صمدی، فرماندار مشگین‌شهر نیز در این بازدید گفت: در راستای اقدام مشترک بین فرمانداری و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان امسال ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سهم این شهرستان برای توسعه و تجهیز مدارس منطقه درنظر گرفته است.  

وی افزود: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز متعهد شده از محل اعتبارات تخریب و بازسازی و اعتبارات متمرکز ملی مبلغ ۹۰ میلیارد ریال برای بهبود و توسعه فضاهای آموزشی این شهرستان مشگین‌شهر هزینه کند.  

صمدی اظهار امیدواری کرد با بهره‌گیری از مشارکت خیرین و اعتبارات ملی و استانی امسال بخشی از مشکلات مربوط به کمبود فضای آموزشی شهرستان مشگین‌شهر برطرف شود.  

کد خبر 521329

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha