رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز شهرستان‌های بیرجند و نهبندان امتحانات حضوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند، آموزشکده سما بیرجند و دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان در همه مقاطع تحصیلی از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ خردادماه ۹۹ برگزار نخواهد شد.

امتحانات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدحسن هاشمی شنبه ۲۴ خرداد افزود: با توجه به اطلاعیه‌های بعدی ستاد مدیریت کرونا استان در زمینه برگزاری امتحانات، بعد از ۳۰ خرداد تاریخ برگزاری امتحانات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی اظهار داشت: امتحانات سایر واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی خراسان جنوبی که در وضعیت قرمز نیستند مانند فردوس، طبس و قاین در مهلت مقرر برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دانشجویان سایر واحدهای استان یا کشور که با ثبت‌نام در طرح تعاون، دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند را برای محل امتحان خود انتخاب کرده‌اند باید در واحد بیرجند حضور یابند و امتحان خود را انجام دهند یعنی بیرجند در همین شرایط قرمز مجری طرح تعاون دانشگاه آزاد اسلامی و سایر شهرها خواهد بود.

وی افزود: با هدف حفظ سلامت در ایام امتحانات، خوشبختانه تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی رعایت و در این راستا برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در دانشگاه و حوزه‌های امتحانی در جلسات مکرر تدابیر لازم اندیشیده شده است و حتی برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ۲ سالن مجزا تعبیه شده که چینش صندلی‌ها با فاصله ۲ متری باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در فواصل بین جلسات امتحانی سالن‌ها و تمامی صندلی‌های حوزه‌های آزمون ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

هاشمی اعلام کرد: استفاده از ماسک برای تمامی دانشجویان، کارکنان، مراقبین امتحانات و اساتید بدو ورود به دانشگاه به‌ویژه هنگام ورود به سالن آزمون الزامی است، همچنین کارگاه آموزشی با عنوان توصیه‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا برای تمامی دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می‌شود.

وی گفت: مطابق بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مورخ ۱۵ خرداد ۹۹ شهرهایی که براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در وضعیت قرمز هستند، امتحانات حضوری در آنها به تعویق می‌افتد و مطابق فهرست اعلامی ستاد ملی کرونا که از سایت و اپلیکیشن ماسک قابل مشاهده است در حال حاضر فقط بیرجند و نهبندان قرمز هستند و شهرستان‌های قاین، فردوس و طبس که دانشگاه آزاد در آنها واحد دانشگاهی دارد، قرمز نیستند.

دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند به آدرس http://iaubir.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 521208

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha