سرپرست پلیس راهور استان یزد گفت: ازدحام مردم برای تعویض پلاک در ساعت‌های ابتدایی صبح، تعطیلی مرکز در هفته‌های گذشته به دلیل کرونا و انتقال پلاک با هدف ثبت‌نام خودرو از دلایل اصلی شلوغی مرکز تعویض پلاک خودرو در شهر یزد است.

تعویض پلاک

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرهنگ مهدی زارع در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: برخی از شهروندان در حالی ساعت ۴ بامداد در محل تعویض پلاک حاضر می‌شوند که از ساعت ۱۱ به بعد حتی یک خودرو در این مرکز وجود ندارد.

وی ادامه داد: عوامل گفته‌شده این دیدگاه را ایجاد کرده که مرکز تعویض پلاک یزد همیشه شلوغ است؛ در حالی‌که این مرکز در همه ساعت‌ها شلوغ نیست.

سرپرست پلیس راهور استان یزد گفت: پس از فروکش‌کردن کرونا و بازگشایی مجدد مرکز تعویض پلاک یزد، روزانه ۳۶۰ نفر مراجعه می‌کردند، اما اکنون این رقم به ۲۵۰ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون و پس از فروش کردن هیجانات ناشی از کرونا و ثبت نام خودرو، از ساعت ۱۱ صبح به بعد دیگر مراجعه‌کننده‌ای وجود ندارد. پس نیازی به حضور در ساعت ۴ بامداد در مرکز تعویض پلاک نیست.

زارع از افزایش یک غرفه در مرکز تعویض پلاک استان خبر داد و افزود: فرآیند تعویض پلاک، زمان‌بر و فنی است و نمی‌توان دقت را فدای سرعت کرد.

سرپرست پلیس راهور استان یزد ادامه داد: همچنین برای رعایت پروتکل های بهداشتی، مجبوریم از رانندگان بخواهیم در داخل خودروهای خود مستقر باشند و یکی‌یکی به داخل سالن بیایند.

وی با انتقاد از برخی جوسازی‌های رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی در این زمینه، اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند برای تهیه گزارش به مرکز تعویض پلاک استان مراجعه کنند و از نزدیک در جریان روند آن قرار بگیرند.

کد خبر 521196

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha