مدیر کل راه و شهرسازی کردستان از اتمام عملیات اجرایی ساخت جاده کامیاران ـ سروآباد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تاکنون ۳۹ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت جاده کامیاران ـ سروآباد هزینه شده‌است.

جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمد صدیق ثابتی افزود: توسعه راه‌ها از اولویت‌های مهم راه و شهرسازی استان کردستان است، پروژه‌های مختلفی در این زمینه در استان تعریف شده و در نقاط مختلف در حال اجرا است.

به گفته وی، طی چند سال اخیر با توجه به نگاه ویژه‌ای که در سطح مسئولان کشوری و استانی به اهمیت ایجاد زیرساخت راه‌های استان وجود داشته اقدامات قابل توجهی در این حوزه انجام گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان تصریح کرد: پروژه ساخت جاده کامیاران ـ سروآباد، یکی از طرح‌های مهم در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها در استان با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اتمام است.

ثابتی خاطرنشان کرد: با به مناقصه‌گذاشتن مانده عملیات اجرایی آن در هفته پایانی خرداد، بهسازی و ساخت این جاده نیز در آینده نزدیک تمام می‌شود و به‌طور کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: طول این پروژه ۳۷ کیلومتر بوده که در پنج قطعه به پیمان گذاشته شده بود تا این لحظه ۳۴ کیلومتر از مسیر احداث و آسفالت شده‌است.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: این جاده برای اهالی منطقه و همچنین ظرفیت‌های طبیعی این مسیر به لحاظ گردشگری اهمیت دارد، تاکنون ۳۹ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت جاده کامیاران ـ سروآباد هزینه شده است.

به گفته ثابتی، ۲۸ میلیارد از این میزان تاکنون پرداخت شده و ۱۱ میلیارد نیز به پیمانکاران بدهی دارند.

وی بیان کرد: آسفالت مسیر پروژه  در مرحله پایانی است و فقط چند درصد باقی مانده است، انجام عملیات ایمن‌سازی شامل تابلوگذاری و غیره نیز ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

کد خبر 521187

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha