استاندار اصفهان گفت: بازگشایی نمایشگاه‌های تخصصی، تالارهای پذیرایی و کتابخانه‌های عمومی با ظرفیت کم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز است.

کتابخانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس رضایی روز شنبه ۲۴ خرداد افزود: نمایشگاه‌های تخصصی مجاز به بازگشایی همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند ولی برای عموم نبوده و با دعوت ویژه از افراد خاص بازگشایی می‌شود.

وی اظهارد کرد: تالارهای پذیرایی با ظرفیت ۵۰ درصد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کتابخانه‌های عمومی با ظرفیت کم مجاز به بازگشایی هستند اما اردوهای تابستانه فرهنگی ممنوع است.

رضایی تصریح کرد: سلامت مردم برای ما اصل بوده و قرار است استان‌هایی که وضعیت قرمز دارند اختیاراتی به استانداران آن‌ها داده شود.

استاندار اصفهان گفت: شرایط در برخی استان‌ها قرمز شده است و اگر به همین منوال پیش برویم ممکن است اصفهان هم قرمز شود.

وی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شستن دست‌ها و رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط مردم این استان تاکید کرد.

استاندار اصفهان بر ایمنی جمعی تاکید و گفت: ایمنی جمعی در استان اصفهان هنوز رخ نداده و باید مراقبت‌ها بیشتر باشد، سطح مراقبت‌ها پایین آمده است و برخی از هم استانی‌ها پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند که از مردم می‌خواهم مراقبت‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

وی ادامه داد: در استان امکانات و تجهیزات بهداشتی خوبی وجود دارد و با توجه به شأن و جایگاه مردم استان انتظار است مراقبت‌ها را جدی‌تر بگیرند.

رضایی خاطرنشان کرد: ما اولین استانی بودیم که ماسک پارچه‌ای تولید کردیم، از هم استانی‌ها می‌خواهیم حتما از ماسک استفاده کنند. همچنین تلاش خواهیم کرد ماسک‌های بیشتری تولید و در اختیار مردم قرار دهیم.  وظیفه ما این است که ارائه خدمات را به سمت دولت الکترونیک ببریم و از مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم رعایت و تمهیدات را در نظر بگیرند.

استاندار اصفهان گفت: از همکاران پزشک انتظار داریم نوبت دهی‌ها را رعایت کنند تا تجمعات را در مراکز درمانی شاهد نباشیم.

وی ادامه داد: با همدلی و تعامل خوبی که در استان وجود دارد باید برای ارتقا سلامت مردم تلاش کنیم.

کد خبر 521088

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha