جین بوتز گلر رویال موسکرون رقیب فصل بعد بیرانوند خواهد بود که دیروز با قراردادی 4 ساله به این تیم پیوست

علیرضا بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین بعد از کشمکش های فراوان در نهایت قرار بر این شده تا علیرضا بیرانوند دروزاه بان پرسپولیس بامداد فردا راهلی بلژیک شود تا در تست های پزشکی آنتورپ شرکت کند. پیش از این و با توجه به جدایی دو دروازه بان آنتورپ در پایان فصل گفته می‌شد که بیرانوند دروازه بان اصلی این تیم بلژیکی در فصل آینده خواهد بود اما آنتورپ دیروز با خرید یک دروازه بان دیگر عملا برای بیرانوند رقیب تراشید  تا گلر ملی پوش کشورمان راه سختی برای در اختیار گرفتن پیراهن شماره یک داشته باشد.

جین بوتز گلر رویال  موسکرون رقیب فصل بعد بیرانوند خواهد بود که دیروز با قراردادی 4 ساله به این تیم پیوست. دروازه بانی که سابقه حضور در لیل فرانسه را دارد و با توجه به تجربه زیاد او کار برای بیرانوند در اولین فصل حضورش در بلژیک سخت‌تر از آنچه بیرو تصور می‌کرد خواهد بود.

این دروازه‌بان ۲۵ ساله فرانسوی در فصل ۱۸-۲۰۱۷ ژوپیر لیگ بلژیک ۱۰ بازی برای رویال ماسکرون انجام داده و در فصل ۱۹-۲۰۱۸ نیز در ۳۰ مسابقه به میدان رفته و هشت کلین‌شیت داشته است. ژان بیوتِز در فصل نیمه تمام ژوپیر لیگ هم ۱۶ بار در ترکیب ماسکرون حضور داشته که موفق شده سه بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد

 باید دید دروزاه بان ملی پوش کشورمان در اولین حضور خود در اروپا میتواند به  مهره فیکس تیم بلژیکی تبدیل شود یا نه. دروازه بانی که طی سالهای  اخیر و به جز بازه زمانی کوتاهی در زمان کالدرون در ترکیب ثابت پرسپولیس و تیم ملی ایران حضور داشته است.

کد خبر 521041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha