عضو شورای شهر تهران درباره واگذاری بوستان بهشت مادران به شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد توضیح داد.

خداكرمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر واگذاری بوستان بهشت مادران به شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد، گفت: قرار بود که بخشی از این بوستان به شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد واگذار شود تا بر روی آن بارگذاری کنند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه خانواده‌های تهرانی و شورای شهر اجازه نمی‌دهند که حتی یک متر از بوستان بهشت مادران توسط هر ارگانی تصرف شود، تصریح کرد: حتی اگر شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد که متعلق به شهرداری تهران است هم بخواهد این کار را انجام دهد، اجازه نخواهیم داد.

او با تأکید بر اینکه فضاهای عمومی متعلق به همه مردم هستند و به هیچ عنوان صلاح نیست که واگذار و روی آن‌ها بارگذاری صورت گیرد، گفت: با میزان جمعیت و ساخت‌وسازی که در تهران است، اگر بخواهند یک پارک را هم تکه تکه کنند و برای آن نقشه بکشند، این اقدام درست نیست و ما به هیچ عنوان اجازه چنین کاری را نمی‌دهیم.

خداکرمی با تأکید بر اینکه شورای شهر تهران برای جلوگیری از این تخلف پشتوانه قانونی دارد، گفت: این فضا به پارک اختصاص یافته و متعلق به همه مردم است و نمی‌توان آن را به سازمان دیگری واگذار کرد، لذا شورای شهر با جدیت مانع این کار می‌شود.

کد خبر 521017
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha