رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: کفاشیان هیچ علاقه‌ای به فوتبال ندارد و دوومیدانی کار است.

صادق درودگر

به گزارش همشهری آنلاین، صادق درودگر که در سمت مسئول سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال فعالیت می کند، در گفت و گو با برنامه ۴-۴-۲ رادیو جوان در پاسخ به این سوال که شنیده می شود اتاق  علی کفاشیان آماده برای بازگشت اوست، گفت: من تهران نیستم ولی ایشان فعلا اتاقی در فدراسیون ندارد. او زمانی نایب رییس اول است که یک سال و نیم غیبت نداشته باشد. ایشان رسما در رسانه ها اعلام کردند که استعفا دادم. ما هم مسلمان هستیم و دروغ نمی گوییم و دروغ هم گناه کبیره است. کنفدراسیون فوتبال آسیا  و فیفا نسبت به ما خیلی حساس هستند که اگر بخواهیم خدایی ناکرده رفتارهایی داشته باشیم که شائبه دروغ در آن باشد.

وی افزود: کفاشیان درباره فیفا یک مصاحبه کرده که خود آن می تواند به کمیته اخلاق برود. گفت ما به فیفا دروغ گفتیم و گولشان زدیم. همین به گوش فیفا برسد، می تواند محرومیت های زیادی در پی داشته باشد. یا اینکه در یک مصاحبه اعلام کردند که ما هماهنگ کردیم و به داور گفتیم که تراکتورسازی بازی را ببرد. این خودش یک شائبه تبانی بوده!

درودگر ادامه داد: فوتبال تراژدی است و کمدی نیست. اینطور نیست که هر موقع نخواستیم بگوییم استعفا دادیم و هر موقع خواستیم بگوییم هستیم و می خواهیم لذت ببریم. یک آقایی مثل محمد مایلی کهن می آید به خاطر اینکه به داوران فوتبال کشور بی احترامی شده، از ته دل گریه می کند. فوتبال زندگی افراد است. اینطور نیست که کسی برای اوقات فراغتش به فوتبال بیاید.

وی در پایان در واکنش به نامه ای که گفته می شود برخی اعضای هیات رییسه علیه کفاشیان به AFC ارسال کردند، گفت: من از این نامه بی خبرم. موضع من شخصی است و عضو هیات رییسه هم نیستم. زمانی که کفاشیان در فدراسیون بود، از من دوبار خواست که همکاری کنم، اما من گفتم با کسی کار می کنم که از گوشت و پوست و جنس فوتبال باشد. با محمد دادکان کار کردم، با آقای بهاروند و تاج کار کردم. بهاروند از زمان خیبر خرم آباد، بازیکن، مربی و رییس هیات بوده است. دادکان هم افتخار فوتبال ما بوده، اما کفاشیان هیچ علاقه ای به فوتبال ندارد و دوومیدانی کار است. به نظرم اگر می خواهد به ورزش خدمت کند، در همان دوومیدانی خدمت کند. شاید مورد علاقه کفاشیان هم نباشد که بیاید، اما برخی از دوستان دنبال این موضوع هستند. باید اجازه دهیم خانواده فوتبال، فوتبال را اداره کنند.


در پایان این گفت و گو هم مجری برنامه پیامی از سوی زنوزی، مالک باشگاه تراکتور خواند که ادعای درودگر را درباره مصاحبه کفاشیان پیرامون نتیجه بازی تراکتور رد کرده بود، اما درودگر به مجری برنامه وعده داد فایل این مصاحبه را برای او ارسال می کند.

بعد از این گفت و گو باشگاه تراکتور سازی رسما از صادق درودگر به خاطر نشر اکاذیب شکایت کرد.

کد خبر 520861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha