استاندار مرکزی گفت: ۹۲۰۰ نفر از کارگران استان که بر اثر شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست داده‌اند، برای دریافت بیمه بیکاری ثبت‌نام کردند.

بیمه بیکاری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، سیدعلی آقازاده در همایش ائمه جمعه استان مرکزی اظهار کرد: حقوق اسفند ۹۸ این افراد پرداخت شده و حقوق دو ماه نخست امسال نیز در اسرع وقت پرداخت می‌شود. برای خرداد نیز مدارک گرفته شده است.

وی افزود: استان مرکزی با تلاش مردم و کمک مسئولان، یکی از استان‌های موفق در حوزه مقابله با بیماری کرونا بوده است.

آقازاده ادامه داد: این استان ۳۰ اسفند سال گذشته، استان دوم کشور در شیوع ویروس کرونا بود، اما رتبه استان اکنون با هماهنگی مردم، مسئولان و روحانیون استان از نظر کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس، بیست و دوم کشور است.

استاندار مرکزی گفت: ۱۰۰ طرح نیمه‌تمام با اعتباری افزون بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی تا پایان سال ۹۹ تکمیل می‌شود.

وی، سهم استان را در طرح ملی مسکن ۲۲ هزار واحد دانست و افزود: با تأمین زمین مورد نیاز ساخت ۸ هزار واحد در شهرهایی مانند اراک، خمین، مهاجران، امیرکبیر، ساوه و… تا پایان امسال آغاز می‌شود که این امر از افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن جلوگیری می‌کند.

آقازاده با اشاره ساخت هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: به منظور ساخت یک‌هزار واحد مسکونی برای ایتام، تفاهم نامه‌ای با مشارکت استانداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در سال ۹۷ منعقد شد که اکنون زمین مورد نیاز از سوی استانداری تأمین شده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: ۳۵۰ میلیارد ریال از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار این طرح نیز تخصیص یافته است.

کد خبر 520717

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha