پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
۰ نفر

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی گفت: چندین ماه است اعضای اتحادیه دچار مشکل شده‌اند و ۵۰ درصد واحدها به دلیل شیوع کرونا و بسته بودن، ورشکست شده‌اند.

تالار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، خسرو ابراهیمی‌نیا اظهار کرد: به جز اعضای اتحادیه تالارهای پذیرایی تمام رستوران‌ها، چلوکبابی‌ها، باغ‌ها و زیرزمین‌ها در حال برگزاری مراسم هستند.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی با بیان اینکه مراسم در مکان‌های غیرمجاز بدون هیچ نظارتی در حال برگزاری است، افزود: اعضای صنف متخصص پذیرایی هستند و می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم را به بهترین شکل برگزار کنند.

وی گفت: در حال حاضر بسیاری از افراد در زیرزمین‌ها و باغ‌ها بدون هیچ نظارتی مراسم برگزار می‌کنند، اما اعضای اتحادیه که تمام پرسنل آن‌ها از نظر سلامتی بررسی می‌شوند، تست کرونا می‌دهند و موارد ضدعفونی را رعایت اجازه فعالیت ندارند.

ابراهیمی‌نیا بیان کرد: چندین ماه است اعضای اتحادیه دچار مشکل شده‌اند و ۵۰ درصد واحدها به دلیل شیوع کرونا و بسته بودن، ورشکست شدند.

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی با بیان اینکه ما مطیع دستورات ستاد کرونا هستیم، بیان کرد: زمانی برای بازگشایی تالارها از سوی مسولان مشخص نشده و فقط وعده بازگشایی می‌دهند، اما در عمل هیچ کاری صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه خسارت به اعضای اتحادیه بسیار زیاد است و بسیاری از اعضا تحت فشار هستند خاطرنشان کرد: بسیاری از واحدها به دلیل مستاجر بودن توسط موجرها تخلیه شدن، بسیاری نیز به دلیل برگشت خوردن چک‌هایشان با مشکل مواجه شده‌اند.

ابراهیمی‌نیا با بیان اینکه از دولت درخواست داریم تدبیری برای حل مشکلات اعضای صنف بیندیشد گفت: دولت هیچ کمکی به اعضا نکرده است و با این شرایط بسیاری دیگر از واحدها نیز در آینده با مشکل مواجه می‌شوند.

کد خبر 520513

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    1 0
    همان بهتر . خدا را شکر . مایه نکبت و یکی از موانع ازدواج ، همین تالارهای قصر گونه هستند . خدا کند همه شان به درک واصل شوند و عروسی ها در خانه و با هزینه کم برگزار شوند . چقدر خودمانی و لذت بخش بودند و چه سنت زیبائی بود .