مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: تیم ما از تمامی تیم‌ها قدرتمند بوده و از نظر آمادگی بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارد.

تراکتور سازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، میر معصوم سهرابی  اظهار کرد: تیم فوتبال تراکتور از زمانی که فدراسیون فوتبال و ستاد مبارزه با کرونا ابلاغ کرده، تمرینات انفرادی و گروهی را در قالب چند نفر و به منظور حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان، شروع کرده و با تمام قدرت از نظر فنی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کار را پیش می‌برد.

وی ادامه داد: درهای باشگاه به روی بازیکنان باز شده و امکانات مختلف نظیر زمین‌های چمن و کادرفنی در اختیار بازیکنان قرار دارد.

سهرابی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط باشگاه تراکتور، توضیح داد: در این راستا ابتدا دو تست خون از بازیکنان گرفته شد که چهار بازیکن ما مشکوک به کرونا بودند، سپس تست PCR از بازیکنان انجام شد که خوشبختانه نتیجه تست تمامی اعضای تیم منفی بود. دو روز قبل نیز بار دیگر تست PCR از اعضای تیم گرفته شد که متاسفانه این بار جواب تست 6 نفر از اعضای تیم که چهار نفر آنان بازیکن، یک نفر از کادرفنی و یک نفر از کادر پزشکی مثبت اعلام شد.

وی در رابطه با بیانیه چهار باشگاه خصوصی درخصوص شرایط برگزاری مسابقات لیگ‌برتر، گفت: ما خواستار ایجاد زیرساخت‌ها برای حفظ سلامت بازیکنان هستیم و همچنان روی مواضع خود پافشاری می‌کنیم و اکنون منتظر برخی اقدامات از سوی فدراسیون فوتبال هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه موافق ادامه لیگ برتر فوتبال ایران نیستیم، تاکید کرد: تیم ما از تمامی تیم‌ها قدرتمند بوده و از نظر آمادگی بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارد و تنها دغدغه‌ی ما، حفظ سلامت بازیکنان است.

وی در خصوص شرایط بازیکنان خارجی تراکتور، بیان کرد: جفرسون یوری و حمزویی به دلیل شرایط قرنطینه در کشورهایشان مانده‌اند و امکان سفر ندارند، حتی دو بار بلیت حمزویی کنسل شده است. همچنین باتوجه به آمار رو به رشد مبتلایان به کرونا در کشورمان، اشکان دژاگه نگران سلامت خانواده خود بوده و از کادرفنی درخواست کرده که فعلا در آلمان بماند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت ابتلای پنج بازیکن یک تیم به کرونا، مسابقات آن تیم برگزار نمی‌شود، اظهار کرد: انصراف تیم‌های خصوصی در صورت فراهم نبودن شرایط، بر اساس قوانین فیفا وای اف سی خواهد بود. اگر مسئولان مربوطه و فدراسیون فوتبال تضمین دهد، ما در خدمتشان هستیم و مشکلی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: سلامت بازیکنان در فصل کنونی و بعدی برای ما مهم است؛ چرا که کیفیت یک بازیکن در صورت ابتلا به کرونا، پایین می‌آید.

کد خبر 520469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha