وزیر ورزش و جوانان از ۷ ورزشکار به پاس رفتار پهلوانانه و کمک مومنانه به هموطنان آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا تقدیر کرد.

سلطانی فر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان به پاس رفتار پهلوانانه و کمک مومنانه به هموطنان آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا با اهدا لوح تقدیر از سید جلال حسینی، حسن رحیمی، کمیل قاسمی، سید هادی طباطبایی، مصطفی حسین خانی، سجاد گنج زاده، حمیده عباسعلی در هفته پهلوانی قدردانی کرد.

 متن لوح تقدیر مسعود سلطانی فر به شرح ذیل است:

"ورزشکاری، یعنی همان روح پهلوانی که نشانه‌های آن در داستان¬های قدیم ایرانی و حوادث اسلامی ما آشکار است، آن روح پهلوانی را حفظ کنید. ١٣٨١/١٠/٣٠
" مقام معظم رهبری"

جناب آقای سید جلال حسینی
جناب آقای حسن رحیمی
جناب آقای کمیل قاسمی
جناب آقای سید هادی طباطبایی
جناب آقای مصطفی حسین خانی
جناب آقای سجاد گنج زاده
سرکار خانم حمیده عباسعلی

سلام علیکم

بدون شک یکی ازمهمترین مشخصه‌های افتخارآفرین جامعه ورزش و جوان ایران اسلامی، فرهنگ و منش و ارزش‌های والای انسانی است که در رفتار ورزشکاران و جوانان عزیزمان با ویژگی‌هایی همچون فداکاری و از خود گذشتگی، حمایت از مظلومین و مستضعفین؛ مقابله با بی عدالتی؛ دستگیری از ضعفا؛ انفاق و احسان به محرومین؛ و مودت و همدردی با همنوعان در فرهنگ پهلوانی تبلور می‌یابد.

فرصت را مغتنم شمرده، از جناب عالی/سرکار عالی به پاس رفتار پهلوانانه و کمک مومنانه به هموطنان آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، تقدیر و تشکر می¬نمایم و رجاء واثق دارم که ورزشکاران شایسته ایرانی بتوانند بیش از گذشته متحلق به منش پهلوانی بوده و مروجینی شایسته برای ترویج فرهنگ پهلوانی در ورزش کشور باشند.

مسعود سلطانی فر

کد خبر 520440

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha