مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: طرح احداث هزار واحد مسکن محرومان در استان به امضا رسیده که از این تعداد پنج هزار واحدمسکونی سهم بنیاد مسکن و پنج هزار سهم کمیته امداد امام(ره) است.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  علی اصغر آسمانی‌مقدم اظهار کرد: برای ساخت سه هزار واحد مسکن محرومان در استان بالغ بر ۲۴۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: سال ۹۸حدود ۲ هزار واحد مسکن محرومان در استان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه تحویل متقاضیان شده است،  همچنین فردا (۲۲ خرداد) با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور سه هزار واحد از سهمیه مسکن محرومان بنیاد مسکن و دو هزار واحد از سهمیه کمیته امداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اضافه‌کرد: ۲۴۸ واحد نیز از واحدهایی که از سیل خسارت دیدند، در این سفر افتتاح خواهد شد،  با این سفر، از ۱۰ هزار واحد، در مجموع ۴۵۰۰ واحد افتتاح خواهد شد.

آسمانی‌مقدم ادامه داد: ۵۰۰ واحد مسکونی باقیمانده از سهم بنیاد مسکن استان حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان خردادماه امسال به بهره‌برداری برسند.

وی از افتتاح و اجرای طرح هادی روستای بندان بشرویه نیز با حضور دکتر نوبخت خبر داد.  

کد خبر 520327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha