چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
۰ نفر

رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: با عفو ۲۴۴ زندانی در کمیسیون مرکزی ملی و استانی موافقت شده است.

زندانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمّد رزم چهارشنبه ۲۱ خرداد در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات دستگاه قضایی استان در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: ۱۱۷ زندانی در سطح ۱۸ حوزه قضایی مشمول مرخصی پایان حبسی شدند این در حالیست که چهار ماه مرخصی برای مقابله با کرونا برای آنان اعمال شده بود و با پایان یافتن حبس‌شان آزاد شدند.

رئیس‌کل دادگستری لرستان به عفو و بخشش تعدادی از محکومان جرایم غیرعمد محاکم قضایی استان اشاره کرد و گفت: با عفو ۲۴۴ زندانی در کمیسیون مرکزی ملی و استانی موافقت شد. همچنین در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا مرخصی ۱۷۸۹ زندانی تمدید شد.

رزم با تأکید بر این‌که ورود زندانیان با شرایط خاص و رعایت پُروتکل‌های بهداشتی همراه است، تصریح کرد: ورود زندانیان به زندان، با گرفتن تست کرونا و رعایت اصول بهداشتی وزارت بهداشت همراه است.

وی بیان کرد: ۱۲۵ نفر از زندانیان استان مشمول آزادی مشروط و ۱۰ زندانی نیز شامل رأی نیمه‌ باز و نظام نیمه آزادی شدند این در حالیست که ۲۵ زندانی نیز مشمول مراقبت الکترونیک هستند.

رئیس‌ کل دادگستری لرستان به عفو و بخشش تعدادی از محکومان محاکم قضایی لرستان تاکید کرد و افزود: ۱۰۸ نفر از محکومان مالی دادخواست اعسار دادند؛ ۱۷ زندانی نیز شرایط تخفیف و تبدیل مجازات را داشتند.

کد خبر 520294

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha