نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از اینکه سهام عدالت فقط به حدود نیمی از جمعیت کشور تعلق گرفته است، خواهان متناسب سازی یارانه ۴۵ هزار تومانی با تورم و شرایط اقتصادی کنونی مردم شد.

مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خانه ملت، سیدسلمان ذاکر در نشست علنی امروز چهارشنبه ۲۱خردادماه مجلس شورای اسلامی خطاب به علی نیکزاد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: برابر بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین‌نامه داخلی مجلس به مدیریت شما اعتراض دارم، آیا شما ناظر به صحبت‌های وزرا هستید یا خیر؟ آیا شما جایگاه نمایندگان را حفظ می‌کنید و آیا صحبت‌های وزرا کارشناسی می شود که صادق است یا خیر. بسیاری از اطلاعات وزرا و معاونین در گزارش‌هایشان خلاف واقع و مصادیق است.  

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری صحبت‌های مقام معظم رهبری افزود: حضرت آقا فرمودند مجلس برادرانه با دولت تعامل داشته باشد، آیا زمانی که مسئولان دولت مانند معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست به استان‌ها می روند با نمایندگان هماهنگ هستند و نمایندگان در جریان کدام یک از عزل و نصب‌ها قرار می‌گیرند، این فاصله‌ها نباید باشد.

وی ادامه داد: از نمایندگان خواهش می‌کنم از سخنان حضرت آیت‌الله رئیسی در خصوص اولویت‌بندی‌ها و عدالت در اجرا، حمایت کنند. امروز جایگاه نمایندگان در میان مردم به لحاظ اجرای عدالت در حال مخدوش شدن است.

ذاکر با بیان اینکه آلونک‌ها را خراب می‌کنند اما کاخ نشین‌ها رها شده‌اند، گفت: کسی در مجلس نمی‌تواند از نهضتی‌های آموزش و پرورش حمایت کند ضمن آن که قوانین باید در راستای حل مشکلات مردم تدوین شود نه حاشیه‌سازی، امروز در فراکسیون‌سازی و مسئولیت‌پذیری رقابت داریم در حالی که مردم در آتش می‌سوزند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه سهام عدالت فقط به نیمی از جمعیت تعلق گرفته است، اضافه کرد: همچنین یارانه ۴۵ هزار تومانی از ۱۰ الی ۱۵ سال قبل افزایش پیدا نکرده، آیا نباید با جیب مردم متناسب‌سازی شود.

کد خبر 520281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    جناب نماینده کارمندان بد بخت رو هم دریابید .به والله دیگر نمیتوانم برسانم ..
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    0 0
    افزایش یارانه با حذف یارانه غیر مستقیم و پرداخت مستقیم فقط و فقط به ضرر دلالان و ویژه خواران است و هیچ ضرری برای دولت و کشور ندارد. هر کس مخالفت میکند حتما منافعی دارد که به خطر افتاده است.