رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری برخط (آنلاین) امتحانات دوره کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه، از احتمال برگزاری امتحانات دوره‌های کاردانی و کارشناسی از چهارم مرداد خبرداد.

دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین فرج‌اله براتی اظهار کرد: با وجود اینکه امتحانات در کلیه استان‌هایی که وضعیت قرمزی ندارند، مطابق تقویم آموزشی از ۲۴ خرداد تا ۱۹ تیر به صورت حضوری برگزار می‌شود اما در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با توجه به اینکه این استان از نظر شیوع کرونا وضعیت مطلوبی ندارد، هیچ گونه امتحانی به صورت حضوری برگزار نخواهد شد.

وی که شب گذشته (۲۰ خردادماه) بیان کرد: در واقع دانشجویان به طرق مختلف در امتحانات شرکت می‌کنند؛ امتحانات دروس معارف و عمومی مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت تستی و برخط (آنلاین) هستند. همچنین امتحانات دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به صورت شفاهی و برخط (آنلاین) برگزار خواهند شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: بیش از ۶۸ هزار دانشجو در دانشگاه‌های آزاد سراسر استان در حال تحصیل هستند، غالب این دانشجویان در دوره‌های کاردانی و کارشناسی تحصیل می‌کنند و امتحانات این دو مقطع به تعویق افتاده است و به احتمال زیاد از چهارم مرداد درصورتی‌که وضعیت استان قرمز نباشد، برگزار خواهند شد.

کد خبر 520263
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha