رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از پرداخت ۳ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال یارانه سال ۹۸ به ناوگان بخش خصوصی اتوبوس‌رانی خبر داد.

اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، امیر جمشیدنژاد افزود: ناوگان اتوبوس رانی سنندج ۱۱۶ اتوبوس دارد که در قالب ۱۸ خط فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: از این تعداد اتوبوس، ۶۸ دستگاه مربوط به بخش خصوصی و تعداد ۴۸ اتوبوس مختص به بخش دولتی است.

جمشیدنژاد افزود: هرساله مبلغی با عنوان یارانه برای حمایت از بخش خصوصی و در راستای کمک هزینه سوخت، روغن و لاستیک و … به مالکان بخش خصوصی ناوگان اتوبوس رانی پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا این ناوگان به دلیل عدم استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی و به تبع آن حفظ سلامت آنان؛ به لحاظ مالی با بحران و مشکل جدی مالی روبرو شدند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: این مبلغ با توجه به نوع کارکرد اتوبوس به حساب دارندگان اتوبوس بخش خصوصی واریز شد.

جمشید نژاد بیان کرد: این یارانه مختص به بخش خصوصی و دولتی بوده که به دلیل شیوع ویروس کرونا و نداشتن درآمد مکفی بخش خصوصی، بنا بر عنایت شهردار کل مبلغ در نظر گرفته شده به بخش خصوصی اختصاص داده شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با پرداخت این یارانه بخشی از مشکلات مالی مالکان ناوگان خصوصی اتوبوس‌رانی حل شود.

کد خبر 520232

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha