مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
۰ نفر

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان گفت: ستادی برای رفع مشکلات مستأجران و تدبیر برای کاهش اجاره‌بها تشکیل شود.

30 درصد یزدی‌ها مستاجرند

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی در جمع فرمانداران همدان با طرح این سؤال که آیا افرادی که در این جمع نشسته‌اند در پرداخت اجاره‌بها و تأمین مسکن مشکل ندارند افزود: نباید به دلال‌ها و واسطه گران اجازه داد که در افزایش قیمت مسکن و اجاره‌بها اختلال ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: مردم به قیمت مسکن و اجاره‌بها منتقد هستند و باید مشکلات این قشر از مردم با ارائه راهکارهای لازم رفع شود.

امام‌جمعه همدان با اشاره به بخش‌هایی از خطبه‌های نهج‌البلاغه مسئولیت را وظیفه سنگینی دانست و گفت: یکی از موضوعات نهج‌البلاغه پیشگیری از لغزندگی در مسئولیت است.

وی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در نهج‌البلاغه آمده فضاهای لغزنده‌ای است که حضرت علی (ع) به آن اشاره‌کرده و باید مراقبت بود.

امام‌جمعه همدان ادامه داد: بعضی از لغزش‌ها شخصی نیست اگر مسئولی دچار لغزش شود برآیندهای بزرگ اجتماعی دارد.

حجت‌الاسلام شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: همه صفات الهی در وجود حضرت علی (ع) تجلی پیداکرده و او محل تجلی صفات الهی است.

استاندار همدان نیز گفت: بالا بودن قیمت مسکن و اجاره‌بها به دلیل بالا بودن قیمت مصالح و ساخت بنا است.

سیدسعید شاهرخی افزود: معاون عمرانی استانداری برای بررسی این وضعیت اقدام کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز بر ارائه سند اجرایی عملیاتی زنان و خانواده استان تأکید کرد و گفت: این مهم در دستور کار فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها قرار گیرد و اجرای دقیق آن پیگیری شود.

ربیعه علی‌محمدی افزود: طرح‌های نیمه‌کاره حوزه بانوان شامل ورزشگاه‌ها، پارک‌های بانوان و محل فروش محصولات زنان نیز پیگیری و از نظرات کارشناس بانوان، فرمانداری‌ها در طرح‌ها و برنامه‌ها و جلسات شورای برنامه‌ریزی شهرستان استفاده شود.

وی بر استفاده از بانوان توانمند شهرستان‌ها در پست‌های مدیریتی تأکید کرد و گفت: دقت و پیگیری اجرای طرح‌های این دفتر با سایر دستگاه‌ها در مناطق شهری و روستایی برای اجرای عدالت اجتماعی در توزیع طرح‌های توانمندی زنان و اشتغال بانوان مورداستفاده قرار گیرد.

علی‌محمدی بر توجه به آموزش‌وپرورش کودکان بازمانده از تحصیل و ایجاد شهرهای جدید با طرح‌های شهری دوستدار کودک نیز تأکید کرد.

کد خبر 520101

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha