غلامحسین اسماعیلی گفت: ‌بخش قضایی پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی به عهده قوه قضاییه و مشخصا سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

غلامحسین اسماعیلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم،سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: برخی خانواده‌های جانباختگان با دادستان نیروهای مسلح دیداری داشته‌اند و در این پرونده تاکنون ۶ نفر از عوامل ذیربط بازداشت شده‌اند که سه نفر با قرار تامین آزاد شده و سه نفر دیگر در بازداشت هستند.

سخنگوی قوه قضاییه روز سه شنبه در بیست و هفتمین نشست خبری خود گفت:‌ بخش قضایی پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی به عهده قوه قضاییه و مشخصا سازمان قضایی نیروهای مسلح است. به محض وقوع حادثه دستوراتی صادر شد و در سازمان قضایی نیروهای مسلح شعبه ویژه‌ای تعیین شد.

وی ادامه داد: از ناحیه سازمان نیروهای مسلح اعلام شد که خانواده جانباختگان می‌توانند به سازمان قضایی مراجعه کرده و شکایت کنند که ۷۰ خانواده تا امروز شکایت خود را اعلام کرده اند. این در حالی است که برخی از خانواده‌ها با دادستان نیروهای مسلح دیداری داشته اند و در این پرونده تاکنون ۶ نفر از عوامل ذی ربط بازداشت شده اند که سه نفر با قرار تامین آزاد شده و سه نفر دیگر در بازداشت هستند. 

  • دیگر بخش‌های سخنان اسماعیلی در نشست خبری:

انتصابات جدید رئیسی در دستگاه قضا

جزئیات آزادسازی مایکل وایت | یک جاسوس موساد و سیا به اعدام محکوم شد | عامل افشای محل‌های تردد سردار سلیمانی که بود؟

اشد مجازات برای پدر رومینا اشرفی

شکایت خانواده‌های ۷۰ جان‌باخته سقوط هواپیمای اوکراینی | مخالفان قصاص داعیه‌دار قصاص پدر رومینا شده‌اند

واکنش سخنگوی قوه قضائیه به ادعای قاضی فراری در آلمان

کد خبر 519978

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha