سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

فرماندار دلفان گفت: شعبه‌های بانک کشاورزی شهرستان به هیچ عنوان حق ندارند به بهانه‌ بدهکار بودن، حساب گندمکاران را مسدود کنند.

گندم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حشمت بهمنی سه‌شنبه ۲۰ خرداد در جلسه ستاد برداشت گندم افزود: با توجه به اینکه برخی کشاورزان گندم خود را تضمینی به دولت می‌فروشند بهای این محصول از طریق دولت به حساب آنان واریز می‌شود. بنابراین شعبه‌های بانک کشاورزی به هیچ عنوان حق ندارند به بهانه‌ بدهکار بودن کشاورز، حساب آنها را مسدود نمایند.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، بانک‌های عامل وضعیت درآمدی و معیشتی خانواده‌هایی را که از محل کشاورزی امرار معاش می کنند، مدنظر قرار داده و در بازپرداخت وام‌ها تعامل و همکاری لازم را با آنها داشته باشند.

این مسئول با تاکید بر لزوم روان‌سازی روند خرید و تحویل گندم از کشاورزان گفت: ادارات ذیربط در شهرستان باید از همه ظرفیت‌های خود برای خرید گندم کشاورزان استفاده کنند تا از آسیب های احتمالی به محصول این افراد جلوگیری شود.

مدیر غله لرستان نیز افزود: تمامی مراکز خرید گندم حق هیچگونه اخذ وجه اضافه بابت انجام اموراز جمله نمونه گیری، تخلیه و بارگیری را از کشاورزان و رانندگان ندارند.

حجت‌الله بیرانوند یادآور شد: کلیه مراکز خرید باید به تجهیزات تخلیه، بارگیری و نگهداری، باسکول، لوازم آزمایشگاهی تعیین و اندازه‌گیری افت گندم مجهز شوند.

کد خبر 519890

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار لرستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha