جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۰۵:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: پس از آنکه فیروز کریمی روز پنجشنبه به‌صورت رسمی از تیم فوتبال استقلال تهران جدا شد، مدیرعامل باشگاه استقلال خبر داد که دو گزینه داخلی و یک گزینه خارجی برای جانشینی کریمی در استقلال مد نظر هستند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیر عامل باشگاه استقلال در این باره گفت: در پی استعفای فیروز کریمی بعداز شکست ۲ به ۱ برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بدنبال انتخاب یک سرمربی از میان قلعه نویی، مظلومی و دنیزلی هستیم.

علی فتح‌الله‌زاده افزود: کریمی در نامه‌ای به صورت رسمی استعفای خود را تسلیم کرد که بر خلاف میل باطنی‌ام با استعفای وی موافقت کردم.

وی اظهار داشت: برنامه‌ای برای استعفای فیروز کریمی نداشتیم اما وی اصرار بر استعفا داشت و اعلام کرد تلاش خود را کرده و نمی‌خواهد بیش از این شرمنده طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران شود.

فتح‌الله‌زاده درخصوص سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: برای سمت انتخاب سرمربی از میان سه گزینه مد نظر، پس از آخرین بازی استقلال که روز شنبه مقابل نفت آبادان برگزار می‌شود، تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: با توجه به حضور تیم در مرحله نیمه پایانی جام حذفی باشگاه‌های ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن از گزینه‌های مورد نظر خود برنامه خواهیم خواست و سرمربی جدید تیم فوتبال استفلال را به‌زودی معرفی خواهیم کرد.

فتح‌الله‌زاده البته تصریح کرد که هنوز با هیچ یک از سه گزینه مدنظر برای مربی‌گیری استقلال صحبت نکرده‌است.

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: ما انتظارات طرفداران را برآورده نکردیم اما هنوز مدعی قهرمانی در جام حدفی هستیم و تلاش خود را خواهیم کرد تا قهرمان جام حدفی شویم و مدعی بودن استقلال در این جام که تیم‌هایی مانند پیروزی و صباباتری از آن حدف شده‌اند، با ارزش است.

کد خبر 51987

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز