مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
۰ نفر

 رئیس هیات شطرنج استان تهران اعلام کرد که در ارزیابی سالانه فدراسیون این هیات توانست جایگاه نخست کشور را کسب کند.

شطرنج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مجتبی دانشفر افزود: ملاک ارزیابی فدراسیون شامل کسب مقام جهانی و کشوری، برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و داوری، ورزشکاران ریتینگ دار(بیشترین امتیاز) و میزبانی مسابقات شطرنج در رده‌های مختلف سنی بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر احسان قائم مقامی و آناهیتا زاهدی‌فر به ترتیب نفرات نخست شطرنج بازان مرد و زن تهران در کشور بوده که در سال ۹۸ برای این استان خوش درخشیدند.

رئیس هیات شطرنج استان تهران خاطر نشان کرد: نبود تبلیغات کافی و حق پخش برای تبلیغات اسپانسرها، باعث شده این افراد برنامه و فعالیت خود را در چند ورزش پربیننده خلاصه کنند.

دانشفر گفت: هیچ اسپانسر ثابتی در ورزش شطرنج وجود ندارد و بسیاری از برنامه‌ها و میزبانی‌های با بودجه محدود هیات و ترغیب اسپانسرهای مالی محقق می‌شود که می طلبد در این زمینه اقدامات کاربردی صورت گیرد.

فعالیت شطرنج استان در زمان کرونا تعطیل نیست

رئیس هیات شطرنج استان تهران اعلام کرد: برای حفظ سلامتی ورزشکاران زن و مرد در رده‌های سنی مختلف در مقابل شیوع بیماری کرونا مسابقات شطرنج استان به‌صورت مجازی آغاز شد و در حال انجام است.

دانشفر افزود: یکی از رویکردهای ما در این ورزش، توجه به سلامت جسمی ورزشکاران است؛ از این رو از سه ماه گذشته مسابقات آنلاین هر هفته در رده‌های سنی زنان و مردان توسط ۲۰ مدرسه فعال و هیات‌های شهرستانی برگزار می‌شود.

رئیس هیات شطرنج استان تهران بیان کرد: هم اینک تنها برخی کلاس‌های آموزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود که با کاهش بیماری، برنامه‌های هیات را طبق تقویم پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 519811

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha