سخنگوی قوه قضائیه درباره اینکه این قوه برای احضار نکردن یکی از متهمان هفت‌تپه به دادگاه تحت فشار است و نیز وضعیت پرونده عیسی شریفی توضیح داد.

عيسي شريفي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در بیست و هفتمین نشست خبری خود درخصوص پرونده عیسی شریفی هم گفت: این پرونده در سازمان قضایی نیروهای مسلح است و به دادگاه ارسال شده است. تاکنون چهل جلسه دادگاه در این خصوص برگزار شده و جلسات پایانی دادگاه است.

اسماعیلی افزود: در این پرونده به زودی شاهد صدور حکم خواهیم بود. این پرونده دو متهم بازداشتی دارد و تعدادی از متهمان هم آزاد هستند.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه اگر در پرنده عیسی شریفی ثابت شود که رییس مجلس تخلفاتی داشته چه اتفاقی می افتاد گفت: ما با اگر و شاید حرف نمی زنیم. فردی که شما از ایشان نام زدید در زمره متهمان این پرونده نیست.

سخنگوی قوه قضاییه درخصوص پرونده هفت تپه و حضور یکی از متهمان به اسم شریف زاده و اینکه چرا از جلسات بعدی در دادگاه نبوده است و اینکه گفته می شود این فرد ارتباطاتی دارد، گفت: این پرونده دو بخش دارد که یک بخش آن هنوز در دادسرا مفتوح است.

وی افزود: این فرد جز کسانی که در زمره افرادی که اسمش در کیفرخواست باشد نبوده و در آن بخش مفتوح است و اگر پرونده به کیفرخواست منتهی شود به دادگاه می آید.

اسماعیلی اظهار کرد: ما در این پرونده در حال تحمل هیچ فشاری نبوده ایم و اصلا فشارها را بر نمی تابیم و بدون تبعیض و فشار موضوعات را رسیدگی می کنیم.

کد خبر 519804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha