سخنگوی قوه قضائیه درباره سقوط هواپیمای اوکراینی و قتل رومینا اشرفی توضیح داد.

رومینا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در بیست و هفتمین نشست خبری خود در خصوص آخرین وضعیت پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: بخش قضایی پرونده به عهده قوه قضاییه و مشخصات سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: به محض وقوع حادثه، دستوراتی صادر شد و در سازمان قضایی نیروهای مسلح شعبه ویژه‌ای تعیین شد. از ناحیه سازمان نیروهای مسلح اعلام شد که خانواده جانباختگان می‌توانند به سازمان قضایی مراجعه کرده و شکایت کنند که هفتاد خانواده تا امروز شکایت خود را اعلام کرده‌اند.

اسماعیلی اظهار کرد: این در حالی است که برخی از خانواده‌ها با دادستان نیروهای مسلح دیداری داشته و در این پرونده تا کنون شش نفر از عوامل ذی ربط بازداشت شده‌اند که سه نفر با قرار تامین آزاد شده و سه نفر دیگر در بازداشت هستند.

وی در خصوص پرونده قتل رومینا اشرفی هم گفت: در این پرونده با قاطعیت به موضوع رسیدگی خواهیم کرد و این را می‌گوییم که برای ما نوع جنایت فرقی ندارد و هر کسی مرتکب جنایت و قتل شود ما به پرونده به طور قاطع رسیدگی خواهیم کرد.

اسماعیلی افزود: در لایحه حفظ کرامت بانوان آورده شده است که اگر قتل به گونه‌ای شود که متهم قصاص نشود حتما مجازات باید تشدید شود.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: البته برخی از افرادی هم که یک روزی درباره عدم قصاص حرف می‌زدند و مطلب می‌نوشتند امروز داعیه‌دار قصاص پدر رومینا شده‌اند.

کد خبر 519789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • farhad IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    3 1
    در واقع رومینا قربانی هوس رانی و عشق پوشالی مرد 29 ساله شیطان صفت شد که با تظاهر و وعده های دروغین دخترک مظلوم را گول زده و او را دزدید و در نهایت باعث کشته شدن دختر و نابودی خانواده اش شد . این فرد فریب کار بایستی به اشد مجازات برسد چرا که الان با آزاد بودنش احتمالا دنبال سوژه دیگری است تا نیات شیطانی خود را عملی کند مخصوصا که احساس قهرمان فیلم در فیلم های عشقی نیز هم بهش دست داده است.