سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
۰ نفر

فرهاد بشارتی بازیگر «دنیای شیرین دریا» از ساخت فصل جدید این سریال خبر داد.

دنیای شیرین دریا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، فرهاد بشارتی بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون که بیشتر با «دنیای شیرین دریا» و این روزها در نقش گیل‌خان «بچه‌محل» شناخته می‌شود  درباره تولید برنامه‌های خوب تلویزیونی کودک و نوجوان گفت: من از کار کودک به نوعی شروع کرده‌ام و نسل آن موقع فرق می‌کرد و رسانه‌های عمومی در آن ایام به فراوانی امروز نبود. الان بچه‌ها دسترسی راحت‌تری به ماهواره و اینترنت دارند و کارهای جدید و به روز دنیا که ساخته شده را با افکت‌ها و جلوه‌های خاص و ویژه می‌بینند.  ما در بچه محل توانستیم بدون آن کارها و جلوه‌های ویژه خاص مخاطب را جذب کنیم.  

بشارتی در پاسخ به این سؤال که کدام یک از آثارش را بیشتر دوست دارد، افزود:   «دنیای شیرین دریا» برایم چیز دیگری است. البته که قبل از این مجموعه تلویزیونی هم کار کرده بودم و اما بیشتر مرا با این سریال شناختند. هنوز هم در خیابان قدیمی‌ترها مرا با نام این سریال می‌شناسند و از مجموعه و عواملش را یاد می‌کنند.  

بازیگر سریال «در چشم باد»  با یاد هنرنمایی مرحوم پوپک گلدره در این سریال جذاب و خاطرانگیز ، درباره آخرین وضعیت سلامتی بهروز بقایی؛ کارگردان «دنیای شیرین دریا» گفت: خوشبختانه این روزها حالش خوب است و بعد از درگیری کرونا وضعیت جسمانی‌اش رو به بهبود است. هنوز با بیماری قبلی‌اش درگیری دارد و امیدواریم هرچه سریع‌تر و زودتر سلامتی کاملش را به‌دست بیاورد.  

او با اشاره به ساخت فصل جدیدی از «دنیای شیرین دریا» تأکید کرد: چند سالی است با بهروز بقایی دغدغه داریم فصل دیگری از این سریال را بسازیم و اگر شرایط ساخت و تولید فراهم شود این کار را هرچه زودتر جلوی دورربین خواهیم برد.  
قرار است این مجموعه تلویزیونی را خودم کارگردانی کنم و بهروز بقایی که اولین «دنیای شیرین دریا» را خلق کرده به عنوان مشاور در کنار بنده باشد. از او مشاوره خواهیم گرفت تا کار خوبی به آنتن برسد.

بشارتی درباره زمان شروع تولید فصل تازه«دنیای شیرین دریا» خاطرنشان کرد: این «دنیای شیرین دریا» با آن سریال اولیه فرق می‌کند و بنابر مسائل و دغدغه‌های جوانان امروز نوشته می‌شود. هنوز متن آن نوشته نشده و فقط طرح قسمت اول را داریم که چطور از آن دوران به امروز می‌رسیم. در واقع نسخه امروزی «دنیای شیرین دریا» ساخته می‌شود.

کد خبر 519779

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha