فرماندار یزد گفت: در صورت تداوم بی‌توجهی شهروندان به دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به کرونا، محدویت‌های ماه‌های گذشته دوباره اعمال می‌شود.

كرونا در ايران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رستگاری در نشست پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان یزد افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات دولتی، بخش‌های خصوصی و در سطح شهرستان کمرنگ شده است.

وی ادامه داد: از شهروندان تقاضا می‌شود به رعایت فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند تا دوباره مجبور به اجرای تصمیمات مربوط به ایجاد محدودیت‌هایی که مشکلاتی را در روند عادی زندگی وارد می‌کند، نباشیم.

رستگاری بیان کرد: غربالگری مسافران شهرستان یزد باید با جدیت دنبال شود. در این بین، خانه‌های مسافر بیش از همیشه زیر ذره‌بین هستند.

فرماندار یزد گفت: فعلا تصمیمی برای تعطیلی بخش‌هایی که در هفته‌های گذشته با محدودیت فعالیت همراه بودند، اخذ نشده است. بیشترین تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش در فروشگاه‌ها، پاساژها و سطح شهرها است.

وی افزود: نیروی انتظامی بر تالارها نظارت جدی دارد و تالارهای متخلف پلمب می‌شوند. برخی از فعالیت‌ها مانند برگزاری مراسم عروسی، ترحیم و  برنامه‌های تجمعی طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنان ممنوع است.

رستگاری اضافه کرد: بازدیدهای گروهی مرکز بهداشت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و فرمانداری از تمامی صنوف با جدیت دنبال می‌شود و در صورت  مشاهده رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و ازدحام بیش از ظرفیت از صوی اصناف، آن واحد پلمب می‌شود.

کد خبر 519774

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha