سرعتی‌زن تیم ملی والیبال فرانسه با کمک برخی از بازیکنان بدهی ۳۰۰ هزار یورویی باشگاه رن را پرداخت کرد تا مانع انحلال این تیم شود.

كوين لروكس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، کوین لروکس، مدافع تیم ملی والیبال فرانسه به کمک برخی دیگر از بازیکنان بدهی باشگاه رن را پرداخت کرد تا تیم والیبال این باشگاه منحل نشود. تیم باسابقه و حرفه‌ای رن حدود ۳۰۰ هزار یورو بدهی داشت و به همین دلیل مسئولین این تیم به دنبال انحلال بودند که لروکس به داد آنها رسید.

وی در این خصوص اظهار داشت: در سال ۲۰۱۸ برای رن بازی می‌کردم و لحظات خوبی را پشت سر گذاشتم. رن هوادارانی دارد که واقعا عالی هستند و من به درخواست آنها قدم جلو گذاشتم که مشکلاتش را حل کنم. حق این باشگاه است که به کار خود ادامه دهد و در سال‌های آینده به یک باشگاه بزرگ در فرانسه تبدیل شود.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال فرانسه که فصل گذشته در لیگ چین حضور داشت، خاطرنشان کرد: چندین بار با مسئولین رن تماس گرفتم. شناخت خوبی از این باشگاه دارم و نمی‌توانستم اجازه دهم تعطیل شود. با تعدادی از سرمایه‌داران و دوستانم صحبت کردم و از آنها خواستم که در این مسیر مرا کمک کنند.

کد خبر 519757

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha