مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
۰ نفر

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: تمام دستگاه‌های ذی‌ربط در این استان بر اساس قانون موظف هستند برای جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر اقدام کنند.

تكدي‌گري گدايي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایرنا، نور محمد فردی در نشست ستاد ساماندهی متکدیان البرز افزود: مسئولیت و مدیریت مرکز آسیب‌دیدگان اجتماعی (اردوگاه) بر اساس قانون با فرمانداری شهرستان کرج است بنابراین باید هر چه زودتر مسئول اردوگاه تعیین و مشغول کار شود.

وی ادامه داد: همچنین شهرداری در مورد شناسایی و جمع‌آوری و تحویل افراد به مجتمع باید بر اساس قانون اقدام و امکانات و تجهیزات اولیه موردنیاز را تأمین کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز باید بر اساس قانون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با بهره‌گیری از امکانات موجود و با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط درزمینهٔ جمع‌آوری معتادان متجاهر برنامه‌ریزی لازم را به عمل |آورد.

فردی تأکید کرد: درهرصورت چنانچه مدیری به هر دلیل قادر به انجام‌وظیفه قانونی خود ناست بهتر است کنار برود چراکه در غیر این صورت این امر قابل‌تحمل نیست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز  در ادامه گفت: دلیلی ندارد که بعضی‌ها در وظایف محموله و خدمت‌رسانی به مردم قصور یا تقصیر داشته باشند و در مسئولیت فقط عنوان آن را یدک بکشند.

طبق بررسی‌ها، همه‌ساله با اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان در تهران این افراد به استان البرز سرازیر می‌شوند.

کد خبر 519620

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha