فعال سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد با بیان اینکه مردم باید بر سرنوشت خویش، انتخاب و عزل همه مسئولان، قوانین موضوعه کشور و قانون اساسی حاکم باشند، تأکید کرد: اگر بنا بر ردصلاحیت احمدی‌نژاد باشد، او نامزد ۱۴۰۰ نمی‌شود.

محمود احمدی نژاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نامه نیوز، بهمن شریف زاده درباره نامزدی محمود احمدی نژاد یا حمایت او از یکی از نزدیکانش برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: می‌تواند حالت سوم باشد یعنی اصلا وارد نشود. اگر بنا بر ردصلاحیت باشد، اصلا ورودی صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: اصلا نگاه بهار، نگاه حاکمیتی نیست لذا با حاکمیتی شدن همه مسائل سازگاری ندارد. ما نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام دموکراتیک و مردمسالار خواهانیم.

فعال سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد با بیان اینکه مردم باید بر سرنوشت خویش، انتخاب و عزل همه مسئولان، قوانین موضوعه کشور و قانون اساسی حاکم باشند، تأکید کرد: این‌ها اموری است که تفکر بهار خواهان آنهاست.

کد خبر 519608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    17 4
    هرچند کارنامه احمدی نژاد بسیار بهتر از کارنامه شما اصلاح طلبها در دولت و مجلس و شوراهای شهر و روستا بود اما احمدی نژاد با نشان دادن علامتهای روشنی از افراط و سوء استفاده از قدرت ثابت کرد که دوران عملگرایی و تمرکز و تلاش ایشان برای سازندگی کشور به پایان رسیده و دوره حاشیه سازی و باند بازی او شروع شده است و از این لحاظ با کمی اختلاف پشت سر شما اصلاح طلبهای باند باز و حاشیه ساز قرار می گیرد مگر اینکه به خودش بیاید و دوباره همان احمدی نژاد ۴ سال اول بشود اما با چشیدن مزه قدرت بعید می دانم که تغییر رویه بدهد. انشاء الله که هم دست شما اصلاح طلبهای غرب گرا و فاقد غیرت ملی و هم دست افراد بی ظرفیت از این کشور کوتاه بشود و افراد مومن و انقلابی و کاربلد امور را در دست بگیرند.
  • بدبخت IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    17 20
    باسلام تو 8 سالی که اقای احمدی نژاد رییس جمهور بود بسیار خوب درخشید همه رو با یه چشم نگاه می کرد قشر ضعیف رو خیلی هواشون رو داشت . صدقه سر احمدی نژاد مسکن مهر . یارانه . اشتغال و کلی کارها خوب بجا گذاشت ولی شماها چه کردید هیچ همه همه چیز گرون .
  • کمیل IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    3 6
    هر کی گفته احمدی نژاد باند بازه چرا یک لحظه فکر نمیکنه الان هیچی اضافه نکرده اولین نفری که اموالش را ثبت کرد احمدی نژاد
  • DE ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    1 1
    با سلام، ایشان دو دوره ریاست جمهوری را به عهده داشتند آنموقع جوانتر و پر انرژیتر و در آن دوران کارنامه ایشان پرواضح است!!!!!!! تحریمهایی که از نظر ایشان فقط کاغذپاره ای بیش نبود و چه بر سر کشور آورد و دیگر اینکه چه فسادهایی که ما شاهد بودیم هنوز در خاطره زنده هست که در خاتمه به دودستگی در کشور انجامید!!!!!!! ایشان در عمل نشان دادند که اینکاره نیستند و بهتر است که در سیاست کشور خودنمائی نکند و با احترام کناره گیری نماید تا یک چهره جدید و کاربلد با ایده های نافذ برای جامعه و اقتصاد که برای مملکت مآثر باشد وارد شود.
  • US ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    احمدی نژاد در چهار سال اول خوب بود چهارسال دوم گند زد به همه چیز با نفت بشکه ای بالای 100 دلار می توانست اقتصاد کشور را شکوفا و ارزش پول ملی کشور را تقویت و قیمت کالا هارا در پایین ترین شکل خود نگهدارد.ولی چه کرد بنزین را گران کرد . ارزش افزوده را پایه گذاری نمود قیمت کالا ها چند برابرو سفره مردم خالی تر از همیشه
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    بهترین وباتقواترین وخداترس ترین وباهوشترین وباتدابیرترین چهره سیاسی ایران فرد احمدی نژاد بود