دادستان تهران گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته، کل مبلغ بدهی یک ابربدهکار بانکی که بیش از ۳ هزار میلیارد تومان بود، در مرحله دادسرا به بانک‎‎های عامل بازگردانده شده است.

علی القاصی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علی القاصی، در جلسه شورای عالی مسئولان قضائی با ارائه گزارشی درباره پرونده یک ابربدهکار بانکی که بیش از ۳,۰۰۰ میلیارد تومان به بانک‌های مختلف بدهی داشته است، افزود: با پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته، کل مبلغ بدهی این شخص در مرحله دادسرا به بانک‌های عامل بازگردانده شده است.

براساس این گزارش آیت‎‌الله رئیسی در جلسه روز دوشنبه ۱۹ خرداد شورای عالی قوه قضاییه ضمن تقدیر از دادستان تهران و سازمان اطلاعات سپاه به عنوان ضابط پرونده، از دادستان کل کشور و سازمان بازرسی خواست که با استفاده از ظرفیت شورای پول و اعتبار و انجام اقدامات پیشگیرانه همچون نظارت بر پرداخت تسهیلات به تولید، جلوگیری از پرداخت تسهیلات به افراد فاقد صلاحیت و پرداخت تسهیلات بدون اخذ وثایق کافی مانع از شکل گیری معوقات بانکی شوند.

کد خبر 519548

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    1 0
    ارزش این پول هر سال حدافل سی درصد کاهش می یابد یعنی ابر بدهکار خوب سه برابر سود برده بدون هیچ تلاشی پس جای افتخار نیست
  • طاهر IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    1 0
    بغیر از 3000 میلیارد بدهی !سود و تحصیل مال نامشروع از همین ثروت و نفوذ و سازماندهی شبکه های فساد اداری و غیره ...چه؟ این افراد همه حق ناس را خورده وباعث ناامنی و زیان های فراوان به اقتصاد کشور وخانواده ها و بروز مشکلات اجتماعی و افزایش فحشا شده اند وباید فقط اعدام شوند