رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۶ واحد صنفی متخلف در این استان به علت رعایت نکردن بهداشت پلمب شدند.

پلمب

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از مهر، سید راشد جزایری، رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازرسی‌های بهداشتی از اصناف در استان تشدید می‌شود. از تاریخ ۲۸ اردیبهشت لغایت ۱۰ خردادماه ۹۹ هزار و ۴۹۱ مورد بازدید از مکان‌های عمومی استان انجام شد.  

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی تحت پوشش را ۱۲ هزار و ۵۰ باب اعلام کرد و افزود: تعداد کل اماکن عمومی تحت پوشش نیز چهار هزار و ۸۷۸ باب است.  

جزایری، تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی بازدید شده را ۷ هزار و ۱۵۰ باب اعلام کرد. طی این مدت ۶ هزار و ۳۹۸ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و یک هزار و ۵۲۵ مکان عمومی پروتکل گندزدایی را رعایت کرده‌اند.  

وی در ادامه به رعایت بهداشت و اصول حفاظت فردی از سوی ۶ هزار و ۲۲۵ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی اشاره و افزود: همچنین ۸۹۵ مکان عمومی این اصول را رعایت کرده‌اند.  

جزایری تعداد مراکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و مکان‌های عمومی دارای کارت خوان را به ترتیب ۶ هزار و ۷۵۳ و یک هزار و ۲۰۰ باب اعلام کرد و افزود: در این بازه زمانی ۶ هزار و ۷۲۱ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی در سامانه سلامت ثبت نام کرده‌اند.  

رئیس مرکز بهداشت استان تعداد اماکن عمومی ثبت‌نام شده در سامانه سلامت را هزار و ۱۵۵ باب اعلام کرد و از معرفی ۴۴ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و ۱۵ مکان عمومی متخلف به مراجع قضائی خبر داد.  

جزایری بیان کرد: در بازه زمانی ۲۸ اردیبهشت لغایت ۱۰ خرداد ۹۹، به ترتیب ۲۶ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و ۷ مکان عمومی پلمب شد.  

کد خبر 519523

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha