رئیس هیأت فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: تیم‌های پایه از کمبود اعتبار و عدم وجود بودجه رنج می‌برند، یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های هیأت فوتبال استان تقویت هیأت‌های فوتبال شهرستان‌ها است.  

فوتبال پایه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، جواد ششگلانی، رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، دوشنبه ۱۹ خرداد، در آیین تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید هیأت فوتبال شهرستان بناب در جمع مسئولان، پیشکسوتان و دست‌اندرکاران هیأت فوتبال این شهرستان اظهار کرد: تمام امکانات ورزشی کشور در دست وزارت ورزش و جوانان است، طی ماه‌های اخیر فدراسیون فوتبال در بلاکلیفی به سر می‌برد و تلاش می‌کنند با تهیه و تنظیم اساسنامه انتخابات فدراسیون را برگزار کنند.  

وی تصریح کرد: باید دنبال افرادی باشیم که دغدغه استانی و شهرستانی داشته باشد که متأسفانه در گذشته تنها دغدغه فدراسیون فوتبال تیم ملی بوده است و از توجه به فوتبال استان‌ها و شهرستان‌ها غافل شده‌اند و به فوتبال شهرستان‌ها بها داده نشده است.  

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی گفت: تیم‌های پایه از کمبود اعتبار و عدم وجود بودجه رنج می‌برند، با وجود کمبودها در تلاشیم تیم‌های پایه را در استان و شهرستان‌ها از این وضع خارج کنیم و سعی کردیم در شهرستان‌هایی که پتانسیل و رابط بین بخشی دارند، از ظرفیت هیأت فوتبال برای اداره تیم‌های پایه استفاده شود.  

ششگلانی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ۲۰ ساله رحیم پاکیزه خوی در هیأت فوتبال بناب، جمشید خیراللهی را به عنوان رئیس جدید هیأت فوتبال شهرستان بناب معرفی کرد.  

کد خبر 519515

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha