مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
۰ نفر

کریم باوی بازیکن پیشکسوت که وی را به‌عنوان یکی از بهترین سرزن‌های تاریخ فوتبال کشورمان می‌شناسند، این روزها در بستر بیماری شرایط سختی را دریکی از بیمارستان‌های کرج سپری می‌کند.

کریم باوی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، بیشترین دوران بازی این بازیکن در دهه ۶۰ در ۲ باشگاه فوتبال شاهین و پرسپولیس سپری شد و بین هشت تا ۹ سال عضو تیم ملی فوتبال بود که با به ثمر رساندن ۲۹ گل ملی توانست کارنامه خوبی از خود برجای بگذارد، اما این روزها حال این مهاجم پیشکسوت فوتبال کشورمان خوب نیست و در بستر بیماری قرار دارد، درد ناشی از بیماری از یک‌سو و مشکلات دیگر ازجمله مسائل مالی سبب شده تا باوی روزهای سختی را سپری کند.

ملی‌پوش سابق تیم فوتبال کشورمان دریکی از بیمارستان‌های کرج، استان البرز بستری است و امروز دوشنبه مورد عمل جراحی قرار گرفت و بیشتر از همیشه نیازمند یاری فوتبال دوستان و ورزشکاران استان البرز و کشور است.

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان البرز در گفت‌وگو با ایرنا عنوان داشت: بازیکن پیشین فوتبال کشورمان این روزها در شرایط دشواری است و به‌عنوان متولیان ورزش استان بنا درصدد کاهش ز بار مالی مشکلات درمانی وی هستیم.

وی اضافه کرد: به همین مناسبت مقررشده تا روز چهارشنبه نشستی باهدف انجام یک دیدار دوستانه فوتبال با یکی از تیم‌های مطرح کشور در کرج برگزار شود.

غفرانی بیان کرد: زمان دقیق این مسابقه دوستانه هنوز مشخص نیست، تمام عواید حاصل از این دیدار صرف پرداخت هزینه‌های درمان باوی می‌شود.

منصور بیکوردی رئیس هیات فوتبال البرز نیز گفت: وی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی از سوی ورزش دوستان و مسئولان ورزش استان البرز و کشور است.

کد خبر 519412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha