مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
۰ نفر

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای اجرای طرح کاپ (کاهش پسماند) و به منظور قدرشناسی از تلاش شبانه‌روزی پاکبانان تهرانی، پاکبانان نمونه پایتخت را با انتخاب شهروندان معرفی می‌کند.

پاكبان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اعلام کرد: پاکبان‌های شهرداری تهران، از مهمترین گروه‌های تلاش‌گر در راستای کنترل بهداشت محیط بویژه در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا در جامعه هستند که ممکن است فعالیت‌های آنان شاید کمتر به‌چشم بیاید.

بر همین اساس معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند برای قدردانی از تلاش پاکبان‌های پایتخت، نخستین دوره انتخاب فصلی پاکبانان با معرفی شهروندان را برگزار می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند نام و نام خانوادگی پاکبانان نمونه‌ای که در محله خود می‌شناسند، با ذکر منطقه و نام محله برای سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ارسال کنند.

شهروندان می‌توانند در صورتی که فعالیت پاکبانان در هر نقطه از شهر مورد توجه‌شان قرار گرفته است، تصویر پاکبان را با آدرس دقیق محل ارسال کنید.

آخرین مهلت فراخوان فصل تابستان، ۳۱ تیر ماه ۹۹ است و علاقه‌مندان می‌توانند برای مشارکت در این فراخوان آثار و انتخاب‌های خود را به نشانی دبیرخانه دائمی همایش همیاران کاپ واقع در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند یا به نشانی wm.education@yahoo.com و شبکه اجتماعی شماره ۰۹۹۱۲۳۶۷۸۷۵ ارسال کنند.

کد خبر 519353

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha