سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت همراهی پیشکسوتان و بزرگان والیبال این شهر برای موفقیت شهرداری در لیگ برتر گفت که ۹۵ درصد ترکیب تیم در فصل جدید را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند.

تیم شهرداری گنبد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، عظیم جزیده دوشنبه ۱۹ خرداد اظهار کرد: گلستان بازیکنان مستعد زیادی در رشته والیبال دارد که تلاش می کنیم از این ظرفیت ویژه برای بهبود کیفیت فنی تیم و دفاع از اعتبار ورزش گلستان استفاده کرده و راه ورود این جوانان بااستعداد به تیم ملی و باشگاه‌های معتبر جهان را باز کنیم.

وی بیان کرد: برای رسیدن به اهداف بلند شهرداری در فصل آینده لیگ برتر چشم امید به حمایت و همراهی بزرگان و پیشکسوتان والیبال گنبدکاووس داریم و با کمک آنان می توانیم والیبال گنبد را بیش از همیشه در کشور مطرح کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد از انتخاب چند بازیکن بومی و فصل گذشته این برای فصل تیم جدید خبر داد و گفت: با برخی بازیکنان مانند احسان دانش‌دوست و دانیال صادقی توافق نهایی انجام شده و تکلیف جذب تعدادی دیگر مثل کمال قریشی، ادریس دانشور، متین تکاور، رمضان صحبتی، بنیامین ایگدری و حمید محمدآلق نیز امروز مشخص خواهد شد.

جزیده از انتخاب اعضای کادر فنی تیم شهرداری گنبدکاووس هم خبر داد و افزود: بیشتر کادر فنی تیم از همکاران فصل قبل هستند اما به احتمال زیاد یک مربی غیربومی به جمع اعضای کادرفنی افزوده خواهد شد.

وی درخصوص زمان شروع تمرینات تیم شهرداری گنبدکاووس نیز گفت: مرحله نخست تمرینات از ۲۴ خردادماه جاری به صورت هفته‌ای سه جلسه شروع می‌شود و پس از تکمیل بازیکنان و کادر فنی در مراحل بعدی تمرینات آماده سازی تیم فشرده‌تر برگزار خواهد شد.

تیم والیبال گنبدکاووس برای سومین‌بار با نام شهرداری در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این دیار بویژه ترکمن‌ها علاقمندان فراوانی دارد.

تاکنون بازیکنان زیادی از این شهرستان به رده‌های مختلف تیم ملی راه یافته‌اند که فرهاد قائمی از مشهورترین آنهاست.

تیم شهرداری گنبد در نخستین حضور خود در لیگ برتر در رده هفتم قرار گرفت و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال هم که به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه‌تمام ماند با ۲۷ امتیاز از ۱۷ بازی رده هفتمی سال قبل خود را تکرار کرد.

کد خبر 519314

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha