نوواک جوکوویچ هشدار داده است که با این همه دستورات بهداشتی «افراطی»، امکان رقابت در مسابقات تنیس اوپن آمریکا از آنها گرفته می‌شود.

جوكوويچ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندپندنت، رقابت‌های اوپن آمریکا که یکی از چهار رویداد ورزشی بزرگ است که همچنان قرار است مطابق برنامه قبلی از ۲۴ آگوست تا ۱۳ سپتامبر در نیویورک برگزار شود. این در حالی است که بیماری کرونا در میان تمام کشورهای دنیا، بیشترین تلفات را در آمریکا داشته است.

جوکوویچ یک روز پس از اظهارات مشابهی از سوی رافائل نادال ‌گفت: «دستوراتی که به ما داده‌اند که باید وقتی آنجا هستیم مراعات کنیم و همزمان بازی هم بکنیم، خیلی سنگین هستند.»

قهرمان سه دوره مسابقات اوپن آمریکا اضافه کرد: «ما نمی‌توانیم به منهتن برویم، باید در هتل فرودگاه بخوابیم، هفته‌ای دو سه بار آزمایش بدهیم، و فقط یک نفر را می‌توانیم به باشگاه ببریم که واقعا غیرممکن است. منظورم این است که شما مربی می‌خواهید، بدنسازی لازم دارید و فیزیوتراپی می‌کنید. این همه محدودیت واقعا سختگیرانه است. البته من می‌فهمم کلی مسائل مالی و قرارداد قبلی وجود دارد و برنامه‌گذاران می‌خواهند مسابقات حتما انجام شود. باید ببینیم تا چه حد امکان‌پذیر است.»

کد خبر 519302

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha