مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی از رشد ۵۴ درصدی پروازها از فرودگاه ارومیه در اردیبهشت سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه ماه گذشته خبرداد.  

فرودگاه ارومیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ناصر قراملکی، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طی اردیبهشت ماه سال ۹۹، ۲۰۲ پرواز در فرودگاه ارومیه انجام شده که از این تعداد ۱۰۱ مورد پرواز ورودی و ۱۰۱ مورد نیز خروجی بودند

وی اظهار کرد: تعداد پروازها از فرودگاه ارومیه در فروردین سال جاری ۱۱۴ مورد بود، آمارها نشان از افزایش ۵۴ درصدی پروازها از این فرودگاه را دارد.  

قراملکی افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری ۱۴ هزار و ۴۹۱ مسافر تو در فرودگاه ارومیه جابجا شده است، تعداد مسافرین جابجایی از این فرودگاه در فروردین ماه امسال ۷۲۸۰ مورد که رشد ۵۰ درصدی در تعداد مسافرین جابجایی را نیز شاهد هستیم.  

مدیرکل فرودگاه‌های استان خاطر نشان کرد: با توجه به مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر رفع و محدودیت‌ها اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با اپیدمی کرونا در فرودگاه ارومیه همچنان ادامه دارد، استمرار میکروب زدایی ترمینال‌ها اماکن و تجهیزات فرودگاهی به صورت روزانه و بعد از هر پرواز، رعایت فواصل اجتماعی با نصب استیکرها در اماکن عمومی از قبیل ورودی ترمینال‌ها، گیت‌های بازرسی، کانترها و غیره برای رعایت فاصله اجتماعی و قطع زنجیره انتقال ویروس، نظارت بر میکروب زدایی تجهیزات شرکت‌های هندلینگ انجام می‌شود.  

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اجرای بخشنامه، حضور تمام کارکنان در محل خدمت با رعایت دستورالعمل بهداشتی لازم برای حفاظت از سرمایه انسانی انجام شده و پروتکل‌های بهداشتی موجود در پروازها از قبیل استفاده از ماسک و دستکش در بین مسافران نیز به صورت کامل اجرا و رعایت می‌شود.  

کد خبر 519175

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha