وزیر ورزش در واکنش به شائبه نقش او در عقد قرارداد با ویلموتس گفت: فدراسیون فوتبال ویلموتس را انتخاب کرد و مسئولیت قرارداد این مربی هم با فدراسیون است.

مسعود سلطانی فر

به گزارش همشهری آنلاین مسعود سلطانی‌فر درباره نقش وزارت ورزش و جوانان  در انتخاب  مارک ویلموتس گفت: در طول روز نامه‌های اینچنینی زیادی به وزارت ورزش می‌رسد. ما هم این نامه‌ها را به فدراسیون‌ها ارجاع می‌دهیم چون آن‌ها تصمیم گیرنده اصلی هستند و نقش وزارتخانه نظارتی است. نامه مربوط به مرکز فرهنگی ایران و هلند هم به دست ما رسید که من روی آن نوشتم: «برای بررسی و بهره برداری به این فدراسیون ارجاع شود. » 

این مقام مسئول افزود: علاوه بر سه گزینه ای که در این نامه نام آن ها برده شده بود، نام های دیگری هم در آن مقطع برای تیم ملی فوتبال مطرح بودند که حدود ۹ نفر می‌شدند. نام‌هایی مثل لوران بلان، فرناندو هیرو، دیک ادوکات، دالیچ، برانکو ایوانکوویچ و... هم نامشان برای هدایت تیم ملی مطرح شده بود. در نهایت خود فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت با ویلموتس قرارداد امضا کند و تمام موارد را خود فدراسیون بررسی کرده. مسئولیت قرارداد ویلموتس هم با فدراسیون فوتبال است و قطعاً خودشان به نهادهای نظارتی پاسخ خواهند داد.

وزیر ورزش ادامه داد: من آن زمان طرفدار مربی ایرانی بودم و به دوستان در فدراسیون هم گفتم که مربیان خوبی در ایران داریم. حتی گفتم به دنبال مربی خارجی نباشید چون هزینه ها سنگین است، اما خود فدراسیون تصمیم گرفت با ویلموتس قرارداد امضا کند. الان هم نظرم این است که استفاده از مربی و بازیکن خارجی به خاطر قیمت بالای ارز منطقی نیست.  

سلطانی فر در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با صحبت هایی که پیرامون نقش داشتن او در افتتاح مرکز فرهنگی ایران و هلند مطرح می شود، گفت: سال ۹۵ که به هلند سفر کرده بودیم، سفیر ایران در هلند از من دعوت کرد که این انجمن را افتتاح کنم. بعد از آن دیگر ارتباطی با آن مرکز نداشتم.

کد خبر 519085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 0
    ببیند چه حرفه ای جا خالی می دهد؟!!!