شهردار گرگان گفت: بازار موزه گرگان که یکی از بزرگترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این شهر است با سرمایه ۲۵۰ میلیاردتومانی ساخته می‌شود.

طرح عمرانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: بازار موزه گرگان در استان گلستان بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری این شهر است که ساخت آن به ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد.

وی گفت: سرمایه‌گذار این پروژه با جدیت مشغول کار است و با توجه به نقشه‌هایی که به تازگی تأیید شده و به دستش رسیده، در حال فعالیت است. ضمن اینکه قرار شده نیروهای انسانی موردنیاز در دو تا سه نوبت فعالیت کنند تا پروژه زودتر به نتیجه برسد.

شهردار گرگان افزود: آورده شهرداری در این پروژه، زمین و مجوزهای لازم است و سرمایه‌گذار نیز ساخت و تجهیز آن را برعهده دارد.

وی ادامه داد: این بازار شامل ۵ بازار تاریخی و بزرگ کشور از جمله اصفهان و تبریز است که در مرکز آن بازار گرگان و ترکمن واقع شده است. علاوه براین بزرگترین آبنماهای کشور، مجتمع‌های اقامتی، تجاری و تفریحی نیز در این پروژه پیش‌بینی شده است.

شهردار گرگان گفت: هنوز زمین به طور کامل در اختیار سرمایه‌گذار قرار نگرفته و قرار است پارکینگ اتوبوسرانی گرگان به مکان دیگری جابه‌جا شود تا زمین در اختیار سرمایه‌گذار قرار بگیرد و کارها با سرعت جلو برود.

وی درباره برخی اظهارنظرها پیرامون توقف پروژه بیان کرد: در قرارداد با سرمایه‌گذار تهیه نقشه‌های اجرایی و محاسباتی و موارد مربوط به پروژه دیده شده و جزئی از قرارداد است. در خیلی از قراردادها، نقشه‌ها طراحی شده، بعد کار را شروع می‌کنند اما توافق ما با سرمایه‌گذار به گونه دیگری بود.

کد خبر 518801

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گلستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha